Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Sambo vil heller aldri gifte seg. Koster penger, stor sannsynlighet for brudd. Han er realistisk.. Jeg føler det binder oss tettere som familie. Har 2 små. Alle andre i vennegjeng er gift. Foreldre og besteforeldre maser. Han vil ikke ha meg. Sårt Anonymous poster hash: 0e4fb...24c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Han vil jo ha deg, han vil bare ikke gifte seg. Forstår han godt, vil ikke jeg heller Anonymous poster hash: e2b5f...13d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Forstår også samboeren din. Jeg er ikke gift, og helt ærlig, jeg vil ikke gifte meg heller. Syns våre tre barn sammen binder oss mer sammen. Å bruke masse peng og kle seg ut som en bløtkake kommer ikke til å binde oss mer sammen. Anonymous poster hash: 2b8c8...eae
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Ville nok hengt meg mest opp i det med "stor sjanse for brudd". Anonymous poster hash: 1304d...0c7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Ville nok hengt meg mest opp i det med "stor sjanse for brudd". Anonymous poster hash: 1304d...0c7 Argumentet er 50% av gifte skiller seg. 😑 Hi Anonymous poster hash: 0e4fb...24c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Argumentet er 50% av gifte skiller seg. Hi Anonymous poster hash: 0e4fb...24c Og enda flere samboere som bryter opp. Det er også gratis å gifte seg. Det er alt det andre som man ikke trenger som koster. Håper dere har en veldig god samboeravtale i alle fall. Anonymous poster hash: 69a30...1df
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 Og enda flere samboere som bryter opp. Det er også gratis å gifte seg. Det er alt det andre som man ikke trenger som koster. Håper dere har en veldig god samboeravtale i alle fall. Anonymous poster hash: 69a30...1df Nei ingen. Trenger hjelp der! Må sette meg inn i det! Anonymous poster hash: 0e4fb...24c
Gjest Stjerneklart Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Forstår også samboeren din. Jeg er ikke gift, og helt ærlig, jeg vil ikke gifte meg heller. Syns våre tre barn sammen binder oss mer sammen. Å bruke masse peng og kle seg ut som en bløtkake kommer ikke til å binde oss mer sammen. Anonymous poster hash: 2b8c8...eae Kle seg ut som en bløtkake Fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Hadde det slik som deg, så ble jeg gravid og vi giftet oss i kirka bare vi to og offentlge forlovere. Ikke noe selskap og alt var gjort på 15 min. Vi har begge vært gift før og har ikke noe behov for bryllup og fest. Dette passet oss utmerket. Føles bra! Anonymous poster hash: 6dc4f...b9c
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 Vil ikke gifte seg fordi det er stor sannsynlighet for brudd???? Ja ja......For en sjarmerende fyr.
Gjest Stjerneklart Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 (endret) At det er "stor sannsynlighet" for brudd er det vel uansett om dere gifter dere eller ikke? Hverdagen deres, problemene dere møter på og veien videre blir jo akkurat den samme selv om dere er gift på papiret og kler deg ut som en bløtkake (jeg måtte bare - veldig morsom formulering over her! Skal også sier at jeg syns brudekjoler er pene og jeg mente ikke å latterliggjøre noen) For så vidt kan du jo slenge denne tilbake til han, bare for moro skyld. Det kan se ut som om det er slik at i de fylkene der forholdsvis få lever i samboerskap, og relativt mange er gift, der er sjansen for samboerbrudd større. (https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/samlivsbrudd) Endret 12. august 2016 av Stjerneklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå