Gå til innhold

Hvor i Oslo anbefaler dere å ta tidlig ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Er feks Legesenteret på Oslo City ok?

Anonymous poster hash: 62415...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, styr unna.

Vil heller anbefale Carsten Trolle på Majorstuaklinikken eller Trine Tromsdal på Volvat. Vært hos sistnevnte flere ganger.

Anonymous poster hash: bda43...bda

Skrevet

Vært fornøyd med Volvat. Utfallet av ultralyden var dessverre ikke som ønsket, men det var jo ikke gynekologen sin feil. Hun var ihvertfall veldig grei. Hvis det er en spesiell årsak til at du er utrolig, kan du kanskje få det på fødestedet ditt? Jeg fikk det svangerskapet etter jeg mista, fordi de ville være greie med meg (ja, det forekommer også).

Skrevet

Nei, styr unna.

Vil heller anbefale Carsten Trolle på Majorstuaklinikken eller Trine Tromsdal på Volvat. Vært hos sistnevnte flere ganger.

Anonymous poster hash: bda43...bda

Oi! Er Carsten på Majorstuaklinikken fremdeles?

Anonymous poster hash: 40fdf...cda

Skrevet

:)

Er feks Legesenteret på Oslo City ok?

Anonymous poster hash: 62415...fbd

Har vært på legesenteret på Oslo City og vil ikke anbefale det videre. Ble møtt av en gammel mann som følte det var på hans plass å synse og mene om alt mulig. Han lurte på hvorfor ikke pappaen var med, hvorpå jeg svarte at han ikke ville ha barnet. Fikk dermed en 15 minutters lekse om at det er mitt ansvar at barnet skal ha en far, hvor forferdelig barnet ville ha det uten pappaen sin og diverse annet som jeg syns var ekstremt upassende. Hadde han sagt dette før undersøkelsen hadde jeg marsjert ut derfra og krevd en ny lege, men dette sa han etterpå - men før jeg hadde fått papirene. Så jeg ble sittende der og høre på.

Jeg var 19 år, gravid og livredd. Denne mannen hjalp ikke mye.

Det kan jo hende de andre legene er flinke, men jeg ville ikke dratt tilbake. 

Anonymous poster hash: 8794a...444

Skrevet

Ultralydklinikken på CC Vest 😄

Skrevet

Aage Huseby på Oslo City er kjempesøt, men bommet grovt på min siste ultralyd.

Dro tilbake og fikk time hos Linda Johansen, hun virker "strengere", men er veldig dyktig.

Skrevet

Aage Huseby på Oslo City er kjempesøt, men bommet grovt på min siste ultralyd.

Dro tilbake og fikk time hos Linda Johansen, hun virker "strengere", men er veldig dyktig.

Anbefaler ikke hun Linda Johansen. Var hos henne på tidlig ultralyd og da klarte hun ikke å se hjertelyd men så foster og fosterbarn og mente det var for tidlig. Fikk komme tilbake halvannen uke senere og da var det plutselig tvillinger!!

Anonymous poster hash: 5087a...9d1

Skrevet

Jeg har vært hos Carsten Trolle på Majorstuaklinikken i 2 svangerskap. Han var dyktig og nøye.

Skrevet

Trine hos Volvat har jeg vært hos på 3 tidlige ultralyder, den ene gangen med dårlig utfall. Mer sympatisk dame skal du lete lenge etter. Hørt om flere som har vært på Oslo city, de var ikke fornøyde.

Anonymous poster hash: ba5ea...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...