Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kva er populært for tida? Er det noko som er totalt feil å gi? Mellom 200-300kr

Endret av Nebbdyret
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forskjellig. Min liker:

Klær

Sminke

Stæsj fra Glitter

Bøker

Emoji-ting

Mobildeksel

Gavekort på kino, badeland

Gavekort på iTunes

Dvd'er

Anonymous poster hash: 9cb63...c52

Skrevet

Takk for svar 😀 Er det nokon spesielle bøker som er populære i den alderen? Og kva type kle er bra og fullstendig feil? Har virkelig ikkje peiling ☺️

Skrevet

Takk for svar 😀 Er det nokon spesielle bøker som er populære i den alderen? Og kva type kle er bra og fullstendig feil? Har virkelig ikkje peiling ☺️

Av bøker er serien En Pingles dagbok og Dustedagboka, superbitchene, siste Harry Potter, alt av David Walliams .

Klær er det stas med Wow, Adidas, Nike. Hos oss er det fullstendig feil om det er barnslig eller pyntet 😂 Men koseklær og pysjer er popis.

Anonymous poster hash: 9cb63...c52

Skrevet

Det er mange fantasyserier for store barn som er veldig populære for tiden har jeg skjønt, hør med de som jobber på bokhandel. Ga bort en bok som heter "hulder" som falt i smak hos 9 og 10 åring. 

Anonymous poster hash: cea81...7be
Skrevet

Unger i den aldern er veldig ulike, noen leker fortsatt mens andre er helt ferdige med det.

Får 11åringen her fotballting så er hun overelykkelig, hadde hun fått sminke og stæsj hadde hun lurt på hva det var for noe rare greier. Så litt greit å se hvordan type unger det er. Storesøster i den alderen hadde blitt ovelykkelig over sminke og stæsj.

Klær er ofte greit til jenter og WOW klær de bruker i den alderen, selv om H&M og disse andr butikken har mye de også.

Min jent liker bøker, men litt andre bøker enn normalen. Får hun en bok hun ikke liker blir hun uansett glad for da kan hun bytte den i en hun liker. Hun ble like glad til jul selv om hun fikk fem like bøker.

Brettspill har ungene her alltid likt, og nye brettspill er gøy.

Anonymous poster hash: a9ae0...d68

Skrevet

Søstra mi på 11 ønsket seg og fikk pysj; bukse med t-skjorte og øyeskygge

Anonymous poster hash: b1d7c...d17

Skrevet

Takk for mange fine svar og gode tips! Då blir det handling over helga 😀

Skrevet

Gavekort på kjøpesenter. Ikke så ofte de kan kjøpe seg noe selv i den alderen. Hvertfall Ikke de jentene jeg kjenner .

Anonymous poster hash: d1fed...0e0

Skrevet

Gavekort på kjøpesenter. Ikke så ofte de kan kjøpe seg noe selv i den alderen. Hvertfall Ikke de jentene jeg kjenner .

Anonymous poster hash: d1fed...0e0

Skrevet

Adidas topp og genser er veldig inn! Wow klær begynner da å bli ut for 11 åringer?

Skrevet

Bøker er aldri feil.

Krise-kristine-serien og super-bitchene- bøkene er populære i den alderen.

Anonymous poster hash: 6c59b...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...