Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Og jeg har veldig lyst, men vi har dårlig råd for tiden. Det såreste er at siden jeg fikk barn tidlig og vokste fra/mistet vennene mine. Nå har jeg bare gode kollegaer, men vi møtes sjelden utenfor arbeidstiden. Hvordan si det? Har ikke forlover engang, Måtte blitt søsteren min. Anonymous poster hash: 5ecac...8a3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 for det føste er det vel ingen andre enn dre som kan bestemme om dere skal gifte dere eller ei. hadde moren min mast, hadde jeg sagt hun også fikk sponse det, oí og med det er HUN som ønsker det så indelig. ang forlover, så bruker di fleste søsken, så det må da være helt greit. Anonymous poster hash: c41b6...02a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Det blir bare så sårt. Jeg har ingen venner å be, mens mannen har mange. Derfor føler jeg det blir best å gifte seg enten alene eller i utlandet og kun ha med familie. Da blir det ikke så tydelig.. HI Anonymous poster hash: 5ecac...8a3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Leste overskriften feil først jeg, for det er sånn at moren din ønsker dere skal gifte dere? Man gifter seg fordi man selv vil, ikke omgivelsene. Det trenger heller ikke å koste mye, det går an å droppe stort selskap. Du trenger dermed ikke venner i bryllupet ditt. Og en søster må da være verdens beste forlover? Jeg valgte min søster selv om jeg har flere gode venninner. Anonymous poster hash: b9a0d...b15
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Slik var det for meg også. Altså min mor har aldri mast om giftemål men jeg har ingen venner å be...og ingen til å være forlover. Vi dro til utlandet, kun oss to og gifter oss der. Hadde vennefest når vi kom tilbake. Da var festen uhøytidelig og jeg ba noen kolleger, søstrene mine og de få vennene jeg hadde, litt sånn perifere. Da ble det ikke synlig i det hele tatt Anonymous poster hash: eb3ac...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå