Luksusdyret Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 der små gutter har blitt voldtatt i dusjen ved badebassenger? Siden så mange skriver at de ikke sender sine forholdsvis store gutter alene i dusjen fordi den er full av pedofile? Er bare generelt nysgjerrig på hvor denne paranoiaen kommer fra.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Eneste jeg har hørt om er Lommedalen tror jeg og det var vel aldri voldtekt i garderober men noe beføling. Anonymous poster hash: fd5ec...a5c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Ingen. Her er det alltid mye folk på de tidspunktene vi bader, så en overgriper vil ha dårlige kår. Anonymous poster hash: 7dd23...811
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Ingen. Et tilfelle av "upassende oppførsel" her jeg bor, men det gikk ikke på små barn, men at personen ikke tok hensyn til de andre i garderoben. Anonymous poster hash: cdfb9...aa5
Miamimom Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Kjenner ikke til voldtekter - men mange befølinger og uanstendig seksuell oppførsel i vårt nærområde. Lommemannen var vel aktiv i svømmehaller? Så jeg forstår frykten for at noe kan skje. Jeg har selv en gutt i tidlig skolealder. Jeg går helst ikke alene med han. Men jeg er ikke hysterisk på det. Samtidig vet jeg at det har vært mange episoder..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Ikke hørt om voldtekter, men har hørt om ett tilfelle av overgrep, og det er jo ille nok. Jeg hadde ikke sendt min gutt alene i herregarderoben her, da det alltid er lite folk og hvis det først var en pedofil der så er sjansen stor for at han ville vært alene med min sønn. Men jeg hadde heller ikke forventet at andre syntes det var greit at jeg tok ham med i damegarderoben. Hadde ikke faren kunnet være med så hadde vi latt være å bade eller dratt til et mer befolket badeland lenger unna. Anonymous poster hash: 207de...d6e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 der små gutter har blitt voldtatt i dusjen ved badebassenger? Siden så mange skriver at de ikke sender sine forholdsvis store gutter alene i dusjen fordi den er full av pedofile? Er bare generelt nysgjerrig på hvor denne paranoiaen kommer fra. Altså, overgrep er mer enn analt samleie, altså. Og overgrep med hele spekteret er ikke så uvanlig som vi går rundt og tror. Anonymous poster hash: abcce...626
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Ingen. Men jeg har hørt om overgrep fra fotballtrenere, familiemedlemmer, venner av familien osv. Altså i omgangskretsen til barnet, ikke en tilfeldig pedofil mann som sitter i ( en tom garderobe i åpningstiden,finnes det??) og venter på smågutter Anonymous poster hash: 0dde2...304
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Ingen. Men jeg har hørt om overgrep fra fotballtrenere, familiemedlemmer, venner av familien osv. Altså i omgangskretsen til barnet, ikke en tilfeldig pedofil mann som sitter i ( en tom garderobe i åpningstiden,finnes det??) og venter på smågutter Anonymous poster hash: 0dde2...304 Ja, som jeg skrev lenger opp. #6 Anonymous poster hash: 207de...d6e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 Ja, som jeg skrev lenger opp. #6 Anonymous poster hash: 207de...d6e Men om den er tom er det jo dårlige vilkår for pedoene, da reiser de vel heller til lekeplassen eller fotballbanen? Forøvrig liker ikke alle pedoer smågutter Anonymous poster hash: 0dde2...304
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 der små gutter har blitt voldtatt i dusjen ved badebassenger? Siden så mange skriver at de ikke sender sine forholdsvis store gutter alene i dusjen fordi den er full av pedofile? Er bare generelt nysgjerrig på hvor denne paranoiaen kommer fra. De voldtar vel neppe, men beføler, gnir seg inntil, viser seg fram, sier upassende ting, tar bilder for å runke til? Du høres rimelig naiv ut. Ellers tror jeg ikke det er så utbredt om det er normalt travelt i garderoben. Men er det en pedofil som sitter og lurer og venter så kan han gjøre ganske mye som kan virke uskyldig uten å være det. Anonymous poster hash: 2c579...46a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 De voldtar vel neppe, men beføler, gnir seg inntil, viser seg fram, sier upassende ting, tar bilder for å runke til? Du høres rimelig naiv ut. Ellers tror jeg ikke det er så utbredt om det er normalt travelt i garderoben. Men er det en pedofil som sitter og lurer og venter så kan han gjøre ganske mye som kan virke uskyldig uten å være det. Anonymous poster hash: 2c579...46a Og du mener altså at det finner mange som "beføler, gnir seg inntil, viser seg fram, sier upassende ting, tar bilder for å runke til" osv. inne i en herregardeobe uten at andre oppfatter det eller reagerer på det. dersom noen hadde prøvd å beføle en gutt, tror du ikke da at andre hadde reagert? Dersom en mann hadde tatt opp et kamera i dusjen, tror du ikke da at noen hadde reagert? Mine unger har gått på svømming siden de var 4 og 5 år. Jeg har til dags dato aldri opplevd det mange skriver om her inne. Jo da, det KAN skje. Og vi vet at det HAR skjedd enkelte steder, f.eks når det gjelder lommemannen. Det er imidlertid ikke sånn at dette er noe som jevnt og trutt skjer. Ute at jeg har noe statestikk på det, så kan ungene like gjerne bli tatt bilde av nakne på stranda, de kan bli befølt på vei til skolen eller på lekeplassen osv. Anonymous poster hash: a9485...729
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #13 Skrevet 12. august 2016 De voldtar vel neppe, men beføler, gnir seg inntil, viser seg fram, sier upassende ting, tar bilder for å runke til? Du høres rimelig naiv ut. Ellers tror jeg ikke det er så utbredt om det er normalt travelt i garderoben. Men er det en pedofil som sitter og lurer og venter så kan han gjøre ganske mye som kan virke uskyldig uten å være det. Anonymous poster hash: 2c579...46a Ja, mannen min tør foreksempel ikke å gå i herregarderoben, for tenk om en homofil tar bilder av han for å runke til...derfor er han alltid med meg i damegarderoben,men kropp er naturlig så da går det greit Anonymous poster hash: 0dde2...304
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #14 Skrevet 12. august 2016 Lurer på om disse som påstår dette sender barna på SFO, barnehage, fotballtrening, håndballtrening, speideren osv. Det er DER de fleste tilfeller av overgrep mot barn skjer. Følger ikke logikken at garderoben i svømmehallen er farlig. Anonymous poster hash: 50c6c...95f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 Og du mener altså at det finner mange som "beføler, gnir seg inntil, viser seg fram, sier upassende ting, tar bilder for å runke til" osv. inne i en herregardeobe uten at andre oppfatter det eller reagerer på det. dersom noen hadde prøvd å beføle en gutt, tror du ikke da at andre hadde reagert?Dersom en mann hadde tatt opp et kamera i dusjen, tror du ikke da at noen hadde reagert? Mine unger har gått på svømming siden de var 4 og 5 år. Jeg har til dags dato aldri opplevd det mange skriver om her inne.Jo da, det KAN skje. Og vi vet at det HAR skjedd enkelte steder, f.eks når det gjelder lommemannen. Det er imidlertid ikke sånn at dette er noe som jevnt og trutt skjer. Ute at jeg har noe statestikk på det, så kan ungene like gjerne bli tatt bilde av nakne på stranda, de kan bli befølt på vei til skolen eller på lekeplassen osv. Anonymous poster hash: a9485...729 Som jeg skrev, skjer dette neppe mye om det er normalt travelt. Men pedofile kan sitte og vente de, eller møte opp da det er lite folk. De er jo på jakt etter det de vil ha og vet hvordan de skal få det. Anonymous poster hash: 2c579...46a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #16 Skrevet 12. august 2016 Ja, mannen min tør foreksempel ikke å gå i herregarderoben, for tenk om en homofil tar bilder av han for å runke til...derfor er han alltid med meg i damegarderoben,men kropp er naturlig så da går det greitAnonymous poster hash: 0dde2...304 Nå er du jo bare dum. Tipper mannen din er voksen og myndig? Barn er ikke det, og de er lettere utsatt for overgrep. Anonymous poster hash: 2c579...46a
Luksusdyret Skrevet 12. august 2016 Forfatter #17 Skrevet 12. august 2016 De voldtar vel neppe, men beføler, gnir seg inntil, viser seg fram, sier upassende ting, tar bilder for å runke til? Du høres rimelig naiv ut. Ellers tror jeg ikke det er så utbredt om det er normalt travelt i garderoben. Men er det en pedofil som sitter og lurer og venter så kan han gjøre ganske mye som kan virke uskyldig uten å være det. Anonymous poster hash: 2c579...46a Jeg skulle ha skrevet "overgrep" i stedet for voldtekt. Og nei, jeg er ikke naiv. Jeg sender barna på SFO, i barnehage, på fotballturer med laget og mannlige trenere, på kristent sommerleir med flere kvinnelige og mannlige ledere. På samme måte som jeg sender min store gutt i garderoben alene. Jeg bare lurer på hvorfor så mange mener at garderober på offentlige bad kryr av pedofile, altså statistikk som kan gi belegg for det.
Luksusdyret Skrevet 12. august 2016 Forfatter #18 Skrevet 12. august 2016 Lurer på om disse som påstår dette sender barna på SFO, barnehage, fotballtrening, håndballtrening, speideren osv. Det er DER de fleste tilfeller av overgrep mot barn skjer. Følger ikke logikken at garderoben i svømmehallen er farlig. Anonymous poster hash: 50c6c...95f For å ikke snakke om å sende barna på overnatting til onkler, bestefedre, gudfedre, kompiser som har fedrene hjemme osv.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #19 Skrevet 12. august 2016 Jeg skulle ha skrevet "overgrep" i stedet for voldtekt. Og nei, jeg er ikke naiv. Jeg sender barna på SFO, i barnehage, på fotballturer med laget og mannlige trenere, på kristent sommerleir med flere kvinnelige og mannlige ledere. På samme måte som jeg sender min store gutt i garderoben alene. Jeg bare lurer på hvorfor så mange mener at garderober på offentlige bad kryr av pedofile, altså statistikk som kan gi belegg for det. Det trenger ikke "kry" av pedofile, det trengs bare én, én av gangene vi er der... Anonymous poster hash: 207de...d6e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #20 Skrevet 12. august 2016 Jeg skulle ha skrevet "overgrep" i stedet for voldtekt. Og nei, jeg er ikke naiv. Jeg sender barna på SFO, i barnehage, på fotballturer med laget og mannlige trenere, på kristent sommerleir med flere kvinnelige og mannlige ledere. På samme måte som jeg sender min store gutt i garderoben alene. Jeg bare lurer på hvorfor så mange mener at garderober på offentlige bad kryr av pedofile, altså statistikk som kan gi belegg for det. I garderoben blir de jo alene. På leir osv er de jo gjerne sammen med andre. Anonymous poster hash: 2c579...46a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #21 Skrevet 12. august 2016 For å ikke snakke om å sende barna på overnatting til onkler, bestefedre, gudfedre, kompiser som har fedrene hjemme osv. Herregud! Anonymous poster hash: 2c579...46a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #22 Skrevet 12. august 2016 Helt utrolig at man forbinder overgrep med kun voldtekt!!! Overgrep er så mye mer, gjerne ting som barnet ikke tenker over selv i den alderen. Anonymous poster hash: 480a3...b68
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #23 Skrevet 12. august 2016 I garderoben blir de jo alene. På leir osv er de jo gjerne sammen med andre. Anonymous poster hash: 2c579...46a Upopulær svømmehall da, om en er alene? Anonymous poster hash: 0dde2...304
Hjertefru Skrevet 12. august 2016 #24 Skrevet 12. august 2016 Vet ikke om det finnes statistikk på det ,men hadde jeg vært en pedofil "på jakt" er en tynt befolket herregarderobe der jeg visste det er ubevoktede småbarn vært en plass jeg hadde vurdert som aktuell. Sikkert like farlig andre steder, men når man sender en liten gutt inn der har man ingen kontroll. Selv om de ansatte nok har et våkent øye. Så skjønner usikkerheten. Blir jo litt annen situasjon å sende barnet på overnatting til folk man stoler på, selv om overgrep dessverre skjer i den settingen også.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #25 Skrevet 12. august 2016 Nå er du jo bare dum. Tipper mannen din er voksen og myndig? Barn er ikke det, og de er lettere utsatt for overgrep. Anonymous poster hash: 2c579...46a Ja, kunne ikke dy meg. Mannen min har forresten opplevd seksuelt overgrep, og det var ikke av en fremmed mann i herregarderoben. Anonymous poster hash: 0dde2...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå