Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Skal ha selskap med åtte voksne og seks barn. Hva skal jeg servere som er enkelt og som kan gjøres i stand på forhånd? Vil at det er supergodt og at jeg får skryt for maten. 😂😀 Anonymous poster hash: 34514...2cb
Glitrerose Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Bacalao er enkelt og godt, men det er ikke sikkert at alle liker det. Andre typer gryte går også an. Finnbiff er alltid suksess, men er kanskje hverdagsmat for noen.
#Ariadne# Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Lasagne i langpanne med god salat og hvitløksbrød. Lages ferdig dagen før .
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Årets lam er i butikkene, og da finnes det mange GODE gryter å lage. Jeg lagte fransk lammegryte til dåpen. Laget dagen før (smaken setter seg mer), og står kun i ovnen. Superenkelt og veldig veldig godt! Anonymous poster hash: 06a61...6dd
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Årets lam er i butikkene, og da finnes det mange GODE gryter å lage. Jeg lagte fransk lammegryte til dåpen. Laget dagen før (smaken setter seg mer), og står kun i ovnen. Superenkelt og veldig veldig godt! Anonymous poster hash: 06a61...6dd Nam! Høres deilig ut. Har du tips til oppskrifter? Anonymous poster hash: 34514...2cb
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Jeg har servert chili con carne flere ganger når vi har hatt mye folk, brukt oppskriften på trines matblogg. Servert med hjemmelaget salsa, guacamole, revet ost, rømme og nacho-chips. Blir som regel stor suksess, hender jeg steker litt kylling eller karbonadedeig til de barna som ikke vil ha gryta. Anonymous poster hash: 066df...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå