Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Gutten min på 10 mnd skal døpes nå snart, men.. Hva skal han ha på seg? Er det vanlig med dåpskjole når barnet nærmer seg året? Anonymous poster hash: 3bd22...b10
QueeenBeee Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Her er det blitt brukt dåpskjole eller barnebunad på så store barn. ☺ gratulerer med kommende dåpsbarn ☺
TPK Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Hvis du finner en som passer er det jo fint med dåpskjole synes jeg. Men kanskje bare i kirka, det er vel upraktisk når han krabber, skal spise selv o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå