Gå til innhold

Dere som er på tidlig ul, ca i uke 7-12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestiller dere privat? Og evt hvor mye koster det?

Anonymous poster hash: 19b07...b6d

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jupp. Gjort med alle 3. Varierer på pris, første kosta vel 900 kr for 12 år siden. Betalte 1200 i sist svangerskap for 4 år siden

Skrevet

Vi ble henvist så tidlig. Men bestilte en privat seinere i svangerskapet. Den kostet rundt 1000 kr. Regner med det er samme pris uansett hvor langt man er kommet.

Anonymous poster hash: d195c...a31

Skrevet

Tok privat, kostet ca 1000, kommer ikke til å gjøre det igjen.

Skrevet

I det ene svangerskapet betalte vi selv, ca 1000 kr hos en gynekolog. En venninne av meg måtte ta senabort i uke 20 fordi hun fikk vite på ordinær ul i uke 19 at barnet hadde en så alvorlig hjertefeil at det var uforenlig med liv. Jeg hadde hetta for å oppleve det samme og betalte for ul for å vite om evt avvik så tidlig som mulig

Andre svangerskap ble jeg henvist for jeg hadde blitt gravid uten å ha fått tilbake mensen etter forrige svangerskap og ante ikke hvor langt jeg var på vei. Viste seg at jeg var 8+3 uker da ultralyden ble tatt.

Anonymous poster hash: 71724...202

Skrevet

Tok ul i uke 6-7 pga blødninger. Kostet 1200 privat, men det var verdt hver krone for jeg så hjerteslagene <3 :)

Anonymous poster hash: 87716...cfb

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Jeg postet en ny i dag, for fant ikke igjen denne. Våknet i dag og leita og leita, men borte var den. Ble nesten litt usikker på meg selv her haha satt og tenkte, posta jeg egentlig? Jeg må ha gjort det? Kanskje admin har flyttet den? Så jeg leita igjennom alle tråder haha hjelpes! Kan man få "ammetåke" i 6uke? :D

Du som skrev at du ikke ville gjort det igjen, hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 19b07...b6d

Skrevet

Nær jeg var gravid med de to første så hadde jeg en fastlege som hadde ultralyd på legekontoret, så hun tok da ultralyd da jeg fant ut jeg var gravid. Tok vel ultralyd i uke 5 og uke 11-12 og et par ganger lengre ut i svangerskapet. Men hadde ikke gjort det hvis legen ikke hadde ultralyd.

Med nr 3 ble jeg henvist av fastlegen jeg har nå pga ene barnet mitt har en diagnose, da har jeg rett på tidlig ultralyd og blodprøve for å se etter enkelte kromosomavvik

Anonymous poster hash: d51f6...4d6

Skrevet

Nær jeg var gravid med de to første så hadde jeg en fastlege som hadde ultralyd på legekontoret, så hun tok da ultralyd da jeg fant ut jeg var gravid. Tok vel ultralyd i uke 5 og uke 11-12 og et par ganger lengre ut i svangerskapet. Men hadde ikke gjort det hvis legen ikke hadde ultralyd.

Med nr 3 ble jeg henvist av fastlegen jeg har nå pga ene barnet mitt har en diagnose, da har jeg rett på tidlig ultralyd og blodprøve for å se etter enkelte kromosomavvik

Ble henvist til sykehuset og betalte ingenting

Skrevet

Ble henvist med alle fire (blør mye som gravid) ogda ble det jo gratis, men hadde nok betalt for det selv om ikke. Folk kan mene hva de vil, men jeg ville sjekke rundt uke 11-12 at alt var i orden. Orket ikke tanken på å komme halvveis og så ev. få beskjed om at noe er galt.

Anonymous poster hash: 5b05e...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...