Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Vi skal snart flytte å da får småen endelig eget rom. Meningen var å ha temaet Cars på rommet hans så jeg kjøpte en Cars lampe,Cars oppbevaringshylle,Cars teppe på golvet og Cars veggdekor på veggen. Vi skulle kjøpe en Cars seng fra en selger på finn.no som oppga i annonsen at sengen kunne brukes opptil 7 år.Når vi hentet den var sengen skrudd fra hverandre pga vi hadde litt hastverk den dagen. Nå viser det selvsagt at den er for liten til småen som snart er 5 år. Når jeg skulle se etter en "ny" seng på finn.no så kom i over en brannbilseng som han har SÅÅ lyst på! Men blir det rotete med brannbilseng når de andre tingene er i ett annet tema? Anonymous poster hash: 44c8e...7c5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Wow.. akkurat det hadde jeg ikke stressa med.. her går det i frost, DisneY prinsesser, Carsten og mye ikea. Hadde ikke brydd meg så lenge det er et barnerom. Anonymous poster hash: ac7f7...c29
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 å tenker at interessen for brannbil kanskje varer lenger enn Lynet Mc queen perioden Anonymous poster hash: 44c8e...7c5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Var bare jeg som hadde ett bildet i hodet av det "perfekte barnerommet" med gjennomført tema på rommet Anonymous poster hash: 44c8e...7c5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Bil er bil! Anonymous poster hash: ea77a...b3d
TPK Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Fåe han ikke ha noen andre interesser/"idoler" enn Lynet da? Gjennomført rom får du bare første uka uansett, så sniker det seg inn andre ting. Hadde ikke nølt med å kjøpe brannmannseng.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Jeg ville kjøpt en vanlig seng og heller hatt cars sengetøy. Hvor lenge er det kult med temarom, hvor en sover i cars/ brannbilseng... Anonymous poster hash: 80676...0ef
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 Min førsteklassing og alle vennene hans syns cars er forferdelig teit... Hadde aldri lagd et barnerom med "tema" i den alderen. Blir uansett for mye når alt har lynet mcqueen på seg. Anonymous poster hash: 3ac87...93d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 Tror rommet blir gøyere for barnet om det er greit å blande tema, selvom det ikke blir like gjennomført i våre voksnes øyne. Jeg skulle også ha et lynet tema på mitt barns rom, men til bursdag så ønska han masse spiderman og superhelt ting, sengetøy, gardiner, plakat etc. Så nå er rommet en blanding og barnet er superfornøyd Anonymous poster hash: 9f77c...91a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 Fåe han ikke ha noen andre interesser/"idoler" enn Lynet da? Gjennomført rom får du bare første uka uansett, så sniker det seg inn andre ting. Hadde ikke nølt med å kjøpe brannmannseng.Joda han er veldig opptatt av brannbiler også så ser ut som vi lander på den om vi finner en med stor nok bil til å hente den hehe..Sengen er faktisk 90x190 lang så passer ikke inn i vanlig bil dessverre. Anonymous poster hash: 44c8e...7c5
amandine Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Joda han er veldig opptatt av brannbiler også så ser ut som vi lander på den om vi finner en med stor nok bil til å hente den hehe.. Sengen er faktisk 90x190 lang så passer ikke inn i vanlig bil dessverre. Anonymous poster hash: 44c8e...7c5 Men du....Han er for stor til at det er stas med sånn seng mer enn et års tid max! Sier som en over, vanlig seng!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 Når han først får eget rom så hadde han blitt kjempe skuffet av vanlig seng når jeg lovet han Cars seng. Er heller ikke stas med eget rom om han kun har vanlig seng. Når vi får besøk er det alltid sengen hans den første han viser stolt frem Anonymous poster hash: 44c8e...7c5
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #13 Skrevet 12. august 2016 Når han først får eget rom så hadde han blitt kjempe skuffet av vanlig seng når jeg lovet han Cars seng. Er heller ikke stas med eget rom om han kun har vanlig seng. Når vi får besøk er det alltid sengen hans den første han viser stolt frem Anonymous poster hash: 44c8e...7c5 Skjønner ikke hvorfor du skaper sånne forventninger for ham.. Anonymous poster hash: 3ac87...93d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #14 Skrevet 12. august 2016 Skjønner ikke hvorfor du skaper sånne forventninger for ham..Anonymous poster hash: 3ac87...93d Men han får jo ikke cars-seng? Anonymous poster hash: 80676...0ef
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 Men han får jo ikke cars-seng?Anonymous poster hash: 80676...0ef [/quoteMen han får jo ikke cars-seng?Anonymous poster hash: 80676...0ef Sirry, siterte feil sted, skulle sitere hun som mente gutten ble skuffet uten cars seng Anonymous poster hash: 80676...0ef
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #16 Skrevet 12. august 2016 Nei men han forventet Cars seng ettersom han var med når vi hentet den. Syns ikke det er noe galt i å kjøpe en seng han liker godt når han først skal få eget rom. Syns det er kjekt å gjøre litt stas på han da. Men han hadde veldig lyst på brannbilseng så han blir fornøyd med den eventuelt. Anonymous poster hash: 44c8e...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå