Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 11 åringen min er potta tett. Fin form ellers, ørltt vondt i galsen. Men tett. Har tatt 3 sray otrivin i sag. Og da skal ho ikke ha flere.... Men kan eg gi ho noen til? Er dere strengnpå 3 ganger regelen ved otrivinbruk? Anonymous poster hash: 5fd48...fb6
Ylva og Mathilde Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 (endret) Har du gitt ett spray i hvert nesebor alle 3 gangene? Og er det barne- eller voksenOtrivin du gir? Endret 11. august 2016 av Ylva og Mathilde
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Når jeg eller ungene er forkjøla, så tar vi nesespray etter behov. Det være seg tre eller ti ganger i døgnet. Går vi tett, så kommer ørebetennelsen med en gang. For en periode, til og med lenger enn en uke, går det heeeelt fint. Iflg min lege. Anonymous poster hash: 0aafb...736
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Det e til barn ja. Og ja 3 ganger i hvert nesebor. De er jo potta tett. Jeg har en nabojente som også bruker ved bhov, både 5 og 10 ganger . Anonymous poster hash: 5fd48...fb6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 3 ganger om dagen er en vits når man er skikkelig tett. Her bruker vi etter behov, men passer på at det ikke blir over en uke sammenhengende. Men mannen som har vært skikkelig avhengig og sluttet for 2 år siden holder seg strengt til 3 ganger per dag og maks 3 dager. Man kan også prøve saltvannsspray, men jeg personlig synes ikke det hjelper så mye. Anonymous poster hash: b53da...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå