Gå til innhold

Ljuger om at hun ikke har barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne er nyskilt... Hun har lagt ut profil på datingside umiddelbart, hvor hun skriver 'jeg har ingen barn, men ønsker det gjerne i fremtiden'

Men hun HAR jo to barn???!!!! Hvorfor lyver hun om dette???

Anonymous poster hash: 96fd6...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du lest det som står om henne på datingssiden??

Anonymous poster hash: ff2a7...092

Skrevet

Hvorfor har du lest det som står om henne på datingssiden??

Anonymous poster hash: ff2a7...092

fordi jeg også er på datingsider, eller?

Skrevet

Hun er kanskje ute etter å bare treffe noen for sex, da?

Hun kan jo ikke være ute etter noe seriøst, for å lyve om at man har barn eller ikke er for de fleste en fullstendig dealbreaker - i hvert fall for oppegående menn.

Anonymous poster hash: e957e...22c
Skrevet

Hun er kanskje ute etter å bare treffe noen for sex, da?

Hun kan jo ikke være ute etter noe seriøst, for å lyve om at man har barn eller ikke er for de fleste en fullstendig dealbreaker - i hvert fall for oppegående menn.

Er jo dette som er rart. Hun er veldig opptatt av et forhold. Hun søker 'langvarig forhold/livet ut' og har 'ønske om et barn i fremtiden da mitt tidligere forhold ikke ga barn'. Hun har barna bare 2 dager i mnd fordi hun ikke 'orker å være mor' :/

Skrevet

Jeg tenker hvorfor nevne det i det hele tatt om hun ikke vil si sannheten.

Hun kunne bare latt være å si noe som helst om det?

Anonymous poster hash: 334d9...bde

Skrevet

Veldig vanskelig å se hvordan dette er din sak.

Skrevet

Noen her inne som har fått litt mye selvtillit av å komme med sure svar? Jeg syns det er veldig rart å late som man ikke har barn når man har det, og i samme åndedrag presisere at man ønsker seg det.

Skrevet

Jeg tenker at hun lyver for å finne seg en fuckfriend.

Anonymous poster hash: 3f0ff...2e2

Skrevet

Er jo dette som er rart. Hun er veldig opptatt av et forhold. Hun søker 'langvarig forhold/livet ut' og har 'ønske om et barn i fremtiden da mitt tidligere forhold ikke ga barn'. Hun har barna bare 2 dager i mnd fordi hun ikke 'orker å være mor' :/

Da ville jeg ha sendt en liten mail til adm. for nettstedet og sagt at hun gir falske opplysninger.

Av respekt for de som ev. roter seg bort i henne.

Skrevet

Hun har også et bilde av seg og det ene barnet hvor det står 'meg og tantebarnet mitt'.. Det er hennes eget barn... Veldig merkelig

Skrevet

Hahaha....tror du bare snoker jeg hi! Med mindre du er lesbisk, kommer ikke kvinnfolk opp..

Anonymous poster hash: 10f69...4d2

Skrevet

Hahaha....tror du bare snoker jeg hi! Med mindre du er lesbisk, kommer ikke kvinnfolk opp..

Neivel? 'Nye profiler' står det hos meg.. Der kommer både kvinner og menn opp. Jeg er åpen om at jeg er på datingsider så det er ingen hemmelighet, forstår ikke helt hvorfor dette skal handle om meg?

Skrevet

Neivel? 'Nye profiler' står det hos meg.. Der kommer både kvinner og menn opp. Jeg er åpen om at jeg er på datingsider så det er ingen hemmelighet, forstår ikke helt hvorfor dette skal handle om meg?Anonymous poster hash: 96fd6...1c9

hvorfor starte en tråd om noe du ikke har noe med?

Skrevet

Jeg har svart deg tidligere i tråden - sett profilen som falsk om du har muligheten til det, eller send en mail til adm. for nettstedet. De fleste nettdatesider er ute etter å luke bort falske profiler, og de bruker å ta det på alvor.

Skrevet

Jeg har svart deg tidligere i tråden - sett profilen som falsk om du har muligheten til det, eller send en mail til adm. for nettstedet. De fleste nettdatesider er ute etter å luke bort falske profiler, og de bruker å ta det på alvor.

Ja, men hun har jo bare barna to ganger i mnd... Skal sende de en henvendelse på support

Skrevet

Ja, men hun har jo bare barna to ganger i mnd... Skal sende de en henvendelse på support

Så lenge hun hevder å ikke ha barn og også lyver om at barna på bildene hun har der ikke er hennes, da har hun en falsk profil.

Skrevet

Fordi hun ikke vil dra til seg menn som er ute etter henne pga ungene hennes?

Skrevet

Hun tror kanskje hun vil dra flere hvis hun er "barnløs"? Enig i at det er litt merkelig, spesielt det å ha bilde av barnet sitt og late som det er tantebarnet..

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg snakket med henne nå nettopp og spurte hvordan datingen gikk, og da sa hun at det gikk kjempebra. Sa at jeg hadde sett profilen og stusset over at hun oppga å ikke ha barn?

Svaret var: jeg har jo ikke det?

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg snakket med henne nå nettopp og spurte hvordan datingen gikk, og da sa hun at det gikk kjempebra. Sa at jeg hadde sett profilen og stusset over at hun oppga å ikke ha barn?

Svaret var: jeg har jo ikke det?

Hun virker jo nesten.... litt mindre intelligent?

Eller at hun sliter så mye psykisk at hun ikke tenker helt klart.

Jeg ville uansett meldt fra til adm. for det hun driver med er å lure potensielle partnere.

Skrevet

Kanskje hun er psykisk syk. Depresjon eller noe. Hun lever jo i en annen verden? Sikkert bare bra at far har hovedomsorg. Å lure potensielle kjærester om slikt synes jeg derimot er stygt. Hun kan da heller ikke seriøst ønske seg barn i fremtiden når hun ikke gidder å se ungene sine. For ei mor...

Anonymous poster hash: 21a39...f99

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Om hun har barna to dager i mnd med forklaringen "orker ikke å ha barn" syns jeg det ikke er så overraskende at hun oppgir på en datingside at hun ikke har noen. Dama bryr seg jo tydeligvis ikke om dem. Ikke en jeg ville vært venninne med hvert fall. Stakkars barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...