Gå til innhold

Hva blir du "flau av" på andres vegne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 47868...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pruting

Anonymous poster hash: d0e1a...93c
Skrevet

Når folk ytrer seg veldig bastant og klagete om ting de helt tydelig ikke har peiling på.

Anonymous poster hash: aa1e6...dff

Skrevet

Ja, det er i grunn en del. Hender jeg må skru av TV av samme grunn.

Nå om dagen blir jeg flau av mødre som har oppdaget trening og skravla går i ett om sukrin, proteinrundstykker, havrevafler og intervaller. Høres ut som om de har hatt en sentral rolle i Olympiatoppen gjennom et tiår utifra deres eget perspektiv, DET gjør meg flau!!!!!!

Skrevet

Blir ubekvem av alle som er nedlatende og dømmer

Anonymous poster hash: a6ee0...bb0

Skrevet

I disse dager blir jeg mest flau over hvordan voksne mennesker uttrykker seg med i div diskusjoner på Facebook.

Skrevet

"Peeena!"

"Fina"

"Vakre du!"

"Du er så nyyyyydelig!"

Og alle de fordømte #### overalt. #Sologsommer#Nyterlivet#Livetsmiler#Herligebarn osv osv

Anonymous poster hash: 26037...ae3

Skrevet

Når de ytrer rasistiske meninger og det er helt klart at de ikke aner hva de snakker om.

Når noen roper eller knipser på en kelner.

Når noen prøver å sjekke opp en mann med å spille dum.

Folk som har fått skjørtet oppi trusa (uff dette er flaut, i alle fall om de har tanga stakkars ;))

Ellers blir jeg ikke så flau på andres vegne, de er seg og jeg er meg :)

Anonymous poster hash: cd3db...1f9

Skrevet

De som bruker masse fremmedord feil i et forsøk på å virke smarte.

Skrevet

Jeg blir direkte flau og oppgitt over folk som uttaler seg om ting de ikke har greie på.

Anonymous poster hash: 370df...c63

Skrevet

Jeg og sjefen har barn på samme skole. Da bilen streiket måtte jeg bruke et vrak som skulle til opphugging måneden etter. Jeg var bare lykkelig for at jeg hadde kjøretøy!

Ikke sjefen😂han var flau på mine vegne hver gang han så meg sa han😂😂😂

Anonymous poster hash: 7eb26...ba3

Skrevet

"Peeena!"

"Fina"

"Vakre du!"

"Du er så nyyyyydelig!"

Og alle de fordømte #### overalt. #Sologsommer#Nyterlivet#Livetsmiler#Herligebarn osv osv

Anonymous poster hash: 26037...ae3

Slenger på "magisk" og "nyyyt"!

Skrevet

Når folk er gjerrige. F.eks hvis vi er ute å spiser og jeg ser at de ikke tipser en krone.

Anonymous poster hash: 471b9...065

Skrevet

Når folk er gjerrige. F.eks hvis vi er ute å spiser og jeg ser at de ikke tipser en krone.

Anonymous poster hash: 471b9...065

Tipsing er en skikk fra land der lønnen til slike yrkesgrupper ikke er til å leve av. Det er ikke flaut å ikke tipse selv om du har vært på Mallorca og blitt verdensvant;)

Anonymous poster hash: e34ff...1ba

Skrevet

Jeg antar at jeg er ganske alene om å tenke sånn, men jeg blir oppriktig flau av selfies.

Hele konseptet med å gjøre seg til og ta bilder av seg selv for å vise fram til andre er utrolig klamt og flaut. 

Skrevet

Sammenblanding av ordtak.

- Har det som plommen i en grønn eng.

Folk som er bastante rundt politikk og så uttaler de seg kun fra overskrifter i VG.

Folk som forteller rasistiske vitser.

Jenter som tror flørting er å virke stakkarslig samt snakker med babystemme.

- ååå jeg er så svak, kan du sterke Ole åpne denne for meg.

Anonymous poster hash: 1f40d...c56

Skrevet

Folk som er bastante rundt politikk og så uttaler de seg kun fra overskrifter i VG.

Nå LO jeg høyt!!! Herregud så tatt på kornet😂😂😂🙌🏼
Skrevet

Nå LO jeg høyt!!! Herregud så tatt på kornet

den første der syntes jeg bare er søt :)

Anonymous poster hash: 773df...a18

Skrevet

Herregud jeg blir flau av så mye.

Når folk er gjerrige, og pruting kommer inn under dette punktet.

Krangling i det offentlige rom eller når jeg som uskyldig part er tilhører.

Utskjelling av ansatte i forskjellige bedrifter fra misførnøyde kunder. Noen tar bare heeeelt av for en bagatell!

Fløyting i trafikken, svært sjeldent at det endrer saken. F.eks. fløyte på noen som har motorstopp.

Når folk har gjort noe dumt og bare "ror" i stede for å si unnskyld og bli ferdig med det.

Folk som er så selvhøytidelig at de ikke kan flire av det komiske i SITUASJONEN.

Når noen ikke klarer å lese kroppsspråk om at den de prøver å sjekke opp er ikke interessert.

Folk som må drikke seg frempå for å tørre div. For eksempel de som bare tørr si fra, gjerne lekse opp, til sjefen i fylla.

Og mange, mange, mange flere ting...

Anonymous poster hash: a74c4...a6e

Skrevet

"Kom og ta meg" selfies på fb, særlig når vedkommende ser febersyk ut istedet for deilig.

Bortforklaringer som ikke henger på greip.

Arbeisskye trygdemottakere som stemmer frp.

Anonymous poster hash: 6b471...b0a

Skrevet

...og fantastisk! Alt er så fantastisk fantastisk alltid.

Anonymous poster hash: af893...661

Skrevet

Jeg antar at jeg er ganske alene om å tenke sånn, men jeg blir oppriktig flau av selfies.

Hele konseptet med å gjøre seg til og ta bilder av seg selv for å vise fram til andre er utrolig klamt og flaut.

Jeg er så hjertens enig. Nesten så jeg får lyst til å linke til en instagramprofil 😉

Vedkommende står ute i regnet med hetta på, kikker inn i kamera, og biter seg selv i tunga med verdens blideste smil. Flaut!

Ellers blir jeg flau når andre slår seg og driter seg ut offentlig. Da gjør jeg alt jeg kan for å late som jeg ikke så det, for å liksom "spare" folk.

Anonymous poster hash: af893...661

Skrevet

Blir litt flau av folk legger ut på face. har bekjente på 40+ som stadig skifter profilbilde, legger ut om hvor mye de trener osv.

Så har jeg andre som stadig poster om hva hun har gjort den dagen, og det er å spise fastfood på kjøpesenter rundt om kring.

Og enda verre, har en facebookvenn som legger ut ting fra kristenkonservative amerikanske nettsteder som forsvarer Donald Trump.

Hjelp!!

Skrevet

Søsteren min som plutselig tror på både nisser og skjebner og ånder og tankeoverføring.. Det er så pinlig når hun snakker om ånder og krefter i huset sitt og relaterer hendelder som forklaring og forståelig fordi det har skjedd via "gjemmeånder" og reinkarnasjoner av avdøde familiemedlemmer..

Anonymous poster hash: fd668...ffc

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hva med "det gledes"? Det er så pinlig at det gjør vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...