Gå til innhold

Hva synes du om at barn leker med håndjern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna her har fått et par håndjern som de synes er morsomt å leke politi og røver med, eller bare "sette hverandre fast for gøy" med.

Hva mener dere om at barn leker med håndjern?

I dette tilfellt er barna 8-12 år gamle.

Anonymous poster hash: 7d56c...1bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle det vært noe problem, eller hva mener du?

Syns selvfølgelig det er helt greit...

Anonymous poster hash: 06545...57d

Skrevet

Jeg er usikker på hva du tenker at jeg skal mene? Barn leker og har alltid lekt med leker. Lekehåndjern = leker. Andre leker som er lekeutgaver av vanlige ting er kopper og skåler, lekekjøkken med fullt tilbehør, dukker, telefoner, småbiler, bondegårder, legekofferter, verktøysett, TV, etc.

Om du bare vil at barna dine skal leke med kongler og pinner vil de likevel kunne finne substitutt til håndjern i naturen.

Skrevet

Jeg er usikker på hva du tenker at jeg skal mene? Barn leker og har alltid lekt med leker. Lekehåndjern = leker. Andre leker som er lekeutgaver av vanlige ting er kopper og skåler, lekekjøkken med fullt tilbehør, dukker, telefoner, småbiler, bondegårder, legekofferter, verktøysett, TV, etc.

Om du bare vil at barna dine skal leke med kongler og pinner vil de likevel kunne finne substitutt til håndjern i naturen.

Dette er metallhåndjern - ikke ekte håndjern altså, men litt mer "alvorlig" enn plastutgavene du finner på lekebutikken.

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være greit? Det første jeg tenkte da jeg leste overskriften din var at du ikke syntes det skulle være ok fordi det forbindes med sex (ja, jeg er vel i overkant kinky).

Men kan absolutt ikke se noen grunn til at det ikke skulle være ok. Husker jeg også lekte politi og røver med håndjern som barn.

Anonymous poster hash: ba7f1...bbb

Skrevet

Så lenge de ikke låser noen fast og forlater dem eller bruker dem på farlig måte Ser jeg ikke problemet.

Anonymous poster hash: 90999...97e

Skrevet

Her fant ungene håndjern i kleskapet mitt (huhuuu 😂) hadde fått dem i en tøysegave med masse annet utstyr. Blindfold, kremer, duflys osv. Vel, jeg lot dem leke med dem og de har overtatt dem. Bare håndjerna altså. Men jeg forstår ikke at det skulle være et problem?

Skrevet

Her fant ungene håndjern i kleskapet mitt (huhuuu ) hadde fått dem i en tøysegave med masse annet utstyr. Blindfold, kremer, duflys osv. Vel, jeg lot dem leke med dem og de har overtatt dem. Bare håndjerna altså. Men jeg forstår ikke at det skulle være et problem?

Jeg synes ikke det er noe problem heller - og luftet spørsmålet bare for å se litt hva andre tenker........i og med at noe andre tydeligvis synes jeg er "idiot" som lar dem leke med dem.

Skrevet

Så lenge de ikke er rosa pelskledd så ville jeg ikke tenkt over det ;)

Anonymous poster hash: ed882...f44

Skrevet

Ok - takk for svar :)

Jeg lurer på hva galt jeg har gjort som har gitt ungene disse håndjernene for å leke med - andre deler av familien er ikke så fornøyde kan du si. Måtte bare spørre, for et øyeblikk lurte jeg på om jeg hadde mistet vurderingssansen.

Skrevet

Har ikke håndjern i huset. Men ungene leker de har det. To plastringer for å henge leker i babygymen til baby som de har satt sammen... De hadde blitt overlykkelig over et par 'ekte' 😂

Anonymous poster hash: cbe56...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...