Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Jeg fikk silikon i brystene for 5-6 år siden,med den tanke at jeg var ferdig med å få barn. Men så dukket lillemann opp på en positiv test,og nå er jeg veldig usikker på brystene. De er store nokk enda,men brystvortene er blitt "supertriste" ,og spesielt den ene kikker konstant i bakken. Kan man få flyttet kun selve brystvorten opp? Uten å må fjernet silikonen eller gjort en forminskning? Ønsker ikke masse store arr,kun å korrigere plasseringen av brystvorten. Er dette mulig? Å hva vil det evt koste? Anonymous poster hash: 03bec...9dc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 det er da helt umulig for noen her å svare på. Du får be om en konsultasjon - gjerne der du gjorde første operasjon - for å se hva som er mulig og få et prisoverslag Anonymous poster hash: 68112...60e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Det kunne jo faktisk hende at det var noen her inne som har fått korrigert akkurat brystvorten... Anonymous poster hash: 03bec...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå