Gjest Ansatt_Egmont Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Fra og med mandag 15. august tar vi bort muligheten for å skrive på Ris og Ros-forumet med skjult brukernavn (som Anonym bruker). Bakgrunnen for dette er at endringene i Egmont (som nevnt her ) medfører at vi i forumledelsen må prioritere hvor og hvordan vi bruker ressursene våre. Vi vil fortsette å gjøre vårt beste for å svare på spørsmål, men som flere av dere har bemerket er det ikke lenger kapasitet til å svare på alt til enhver tid. Men vi registrerer kritikken og vil forsøke å bedre situasjonen. Ber om tålmodighet til vi har funnet en løsning som fungerer for alle. Som et forsøk på å sile ut mindre konstruktive innlegg må leserne skrive bak egne brukernavn i dette rommet. De tingene en eventuelt ikke ønsker å ta opp i åpent forum kan en sende på PM eller mail til [email protected]. Vi ønsker å være et brukervennlig nettsted der leserne får svar på ting de lurer på og har muligheten til å komme med berettiget og saklig kritikk, og med færre ressurser tilgjengelig prøver vi fremdeles å legge til rette for dette. Spørsmål og innspill tas under det identiske innlegget på Ris og Ros-rommet.
Anbefalte innlegg