Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Hvor gamle var barna da de fikk gå selv? Jeg mener at tredjeklassingen er klar, men naboen vegrer seg veldig. Det er 1,5 km å gå til venner som de kan slå følge med, så det hjelper jo lite. Veien er primært gang og sykkelvei, men der kan det jo komme syklister i stor fart. Anonymous poster hash: e9cea...90f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Min har 1,5 km å gå og begynte i løpet av 2. Klasse. Nabobarn går på SFO, så han går alene. Kan din gå sammen med nabobarn er det vel ingenting å lure på? Anonymous poster hash: 63fa1...685
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Gikk alene fra jul i første klasse. Eller sammen med andre barn da. Ikke særlig trafikkert vei, går gjennom boligområde hele veien. Anonymous poster hash: f621e...bf0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Min har 1,5 km å gå og begynte i løpet av 2. Klasse. Nabobarn går på SFO, så han går alene. Kan din gå sammen med nabobarn er det vel ingenting å lure på? Anonymous poster hash: 63fa1...685 Naboen vil ikke at de skal gå. Anonymous poster hash: e9cea...90f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Kommer an på både barnet og veien de skal gå. Ditt barn kan være klar for det selvom et nabobarn ikke er. Her er storesøster veldig redd og krever lang tilvenning til slike ting. Lillebror hadde gjort det uten å blunke og med stor selvtillit. Anonymous poster hash: 0a266...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå