Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Jeg har ikke jobbet på et par år, og nå som jeg søker jobber er jeg livredd for at jeg ikke skal fungere i arbeidslivet. Jeg føler jeg har blitt litt dummere av å gå hjemme og at jeg ikke kommer til å klare å være normal når jeg starter å jobbe igjen. Redd jeg har mistet mine sosiale antenner. Jeg søker nå bare på jobber som er langt unna min utdannelse, for jeg føler at jeg ikke er den samme lengre Noen med gode råd til meg? Jeg lurer på om jeg kanskje har fått litt sosial angst, murer meg mer og mer inne, og merker at jeg blir nervøs og klønete ute blandet folk. Anonymous poster hash: d0b72...57e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 jeg var hjemme flere år..mange år egentlig..var helt amøbe når jeg starta igjen..vet ikke om folk la merke til det..men det kom seg og jeg følte meg bedre med en gang. Jeg blir klønete jeg å: ) Tror det er helt vanlig..men jeg har litt problemer med sosial angst. Anonymous poster hash: 49fc4...8cc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 det jeg ville frem til er at ting blir bare værre hjemme..har erfaring med det der.. hos meg iallefall. trodde ting ble værre av å jobbe men absolutt ikke: ) Ting ble mye bedre når jeg kom meg ut mer. Anonymous poster hash: 49fc4...8cc