amandine Skrevet 11. august 2016 #26 Skrevet 11. august 2016 Takk for tips alle dere som har gjort det. Fått mange fine tips til tilbehør som skal testes ut. Skal ta kjolen med når jeg skal kjøpe. Håret blir nok i en flette, litt rufsete og litt pynt. Eller løst oppsatt med litt hår som henger ned i myke krøller. Det blir bra! Ser du skriver at den var lengre enn jeg trodde ut fra bildet på linken. Gratulerer med vektnedgang! Skjønner godt hva du tenker og forstår at du ikke gidder å kjøpe nytt for en kveld når du er på vei ned og har en kjole som passer din fasong. Det var jeg som foreslo sjøgrønt tilbehør og løs flette:-) tenker som en annen her også foreslo, grått kan være pent, men lurt å ta med kjolen som du sier så du får riktig nyanse. Kos deg i bryllup! (Og med feks mørk grått tilbehør, klassiske perlesmykker og oppsatt hår blir du helt nydelig)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #27 Skrevet 11. august 2016 Hva med sølv? Anonymous poster hash: f5467...811
Fandens Oldemor Skrevet 11. august 2016 #28 Skrevet 11. august 2016 Nå begynner jeg å tro at jeg er helt på bærtur angående kjolen. Jeg har brukt kjolen ved to anledninger tidligere (ikke bryllup) og fått kjempemasse positive kommentarer på den. At jeg ser kjempefin ut i den og at den kler veldig godt min kroppsfasong (skjuler skavanker) og at fargen er kjempefin til meg. Derfor tenkte jeg at denne kjolen passer perfekt i bryllup, men jeg tar visst feil. Du må for all del ikke ta forumet så alvorlig at du begynner å tvile på deg selv og egen dømmekraft. Du spør hvordan kjolen du har alle intensjoner om å bruke burde styles, og får selvsagt til svar at du ikke må finne på å bruke kjolen i det hele tatt. Det har mer med DiBs natur å gjøre enn det handler om din kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå