Mamalarma Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 (endret) Skal ha denne kjolen på meg i bryllup i september - se link, fikk ikke lagt inn bilde. Hvordan style den? Forslag mottas med takk. Jeg har noen hvite høyhæla sandaler med litt bling på, kanskje de kan brukes? Eller hvilke sko kan jeg ha? Gjerne bilder eller linker hvis dere gidder. Skal også sette opp håret, har hår nesten ned til korsryggen. Forslag til dette også? Skal gjøres hos frisør, og de sa jeg kunne komme med forslag. https://www.zalando.no/zizzi-sommerkjole-canal-blue-z1721c00q-l11.html?wmc=AFF47_IG_NO.48036_55389.. Fikk visst både bilde og link, ja ja Endret 11. august 2016 av Mamalarma
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 September er høst. Du må tone ned sommeren i den kjolen. Anonymous poster hash: 09f3a...f8f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 De hvite skoene og hvit bolero? Eller svarte sko og svart bolero? Anonymous poster hash: 2a0df...13e
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2016 De hvite skoene og hvit bolero? Eller svarte sko og svart bolero? Anonymous poster hash: 2a0df...13e Takk for tips. Hvite sko og hvit bolero har jeg. Hva med strømpebukse? Ikke i sandaler vel og merke, men om jeg velger sko? Er det helt fy fy?
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2016 September er høst. Du må tone ned sommeren i den kjolen. Anonymous poster hash: 09f3a...f8f Tips til nedtoning slik at den blir høstkjole?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Hvis dette er den eneste kjolen som er aktuell bør du tone den ned. Personlig synes jeg den er i korteste og lyseste laget for årstiden. jeg hadde valgt tilbehør i dypere nyanser, et sjal eller en bolero evt i sjøgrønt og sjøgrønn veske/sko, alternativt node sko. Svart blir for hardt i farven til denne, hvitt ser billig ut. Synes jeg. Håret ville jeg hatt i en rufsete flette, gjerne med blomster i. Anonymous poster hash: 1823b...a45
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2016 Hvis dette er den eneste kjolen som er aktuell bør du tone den ned. Personlig synes jeg den er i korteste og lyseste laget for årstiden. jeg hadde valgt tilbehør i dypere nyanser, et sjal eller en bolero evt i sjøgrønt og sjøgrønn veske/sko, alternativt node sko. Svart blir for hardt i farven til denne, hvitt ser billig ut. Synes jeg. Håret ville jeg hatt i en rufsete flette, gjerne med blomster i. Anonymous poster hash: 1823b...a45 Takk for tips. Kjolen rekker meg til knærne, så den er ikke så kort at den ikke er aktuell for bryllup, og ja, det er den kjolen jeg skal bruke. Det er den eneste som passer meg, de andre jeg har er for store. Og siden jeg fremdeles går ned i vekt, så ønsker jeg ikke å kjøpe en kjole, Alternativet i bryllupet er bunad, men den er også for stor, så da må jeg sy den inn.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 Likte ikke kjolen til et høstbryllup Anonymous poster hash: 54799...374
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2016 Likte ikke kjolen til et høstbryllup Anonymous poster hash: 54799...374 Jeg ser ikke helt begynnelsen av september som høst. Mulig jeg er helt på jordet. Men har mange ganger i september brukt sommerklær fordi det er så varmt. Så derfor synes jeg at den kjolen passer perfekt til bryllupet.
Tro smo konosoro Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 Slapp av med det der høstpratet. Jeg er enig med hun som sier at hvitt vil se "billig" ut, og svart for hardt. Nude i en variant som ikke er av de lyseste og en rufsete flette på siden litt løst og krøllet oppå hodet. ...eller hva med mørkeblått tilbehør?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #11 Skrevet 11. august 2016 Hva med stylingen zalando foreslår? Anonymous poster hash: 9e354...59f
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2016 Slapp av med det der høstpratet. Jeg er enig med hun som sier at hvitt vil se "billig" ut, og svart for hardt. Nude i en variant som ikke er av de lyseste og en rufsete flette på siden litt løst og krøllet oppå hodet. ...eller hva med mørkeblått tilbehør? Takk for tips. Mørkeblått har jeg ikke tenkt på til kjolen, kanskje jeg skal se på det. Må ha noe over skuldrene i kirken, selv om skuldrene er tildekket. Rufsete flette er et veldig godt alternativ. Tenkte selv en løs knute med litt rufsete og litt løst hår på sidene.
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2016 Hva med stylingen zalando foreslår? Anonymous poster hash: 9e354...59f Ja, kanskje det? Har sett bilde, men ikke bitt meg merke i stylingen. Den var jo enkel og fin.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 http://media1.popsugar-assets.com/files/2011/06/24/4/192/1922153/a1a53b002feae492_blake-lively-braids-2/i/Braid-Ponytail.jpg Anonymous poster hash: 091ac...49f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #15 Skrevet 11. august 2016 http://media1.popsugar-assets.com/files/2011/06/24/4/192/1922153/a1a53b002feae492_blake-lively-braids-2/i/Braid-Ponytail.jpg Anonymous poster hash: 091ac...49f En litt mer ordentlig versjon av denne er tøft :-) ville også satset på nude/beige sko. Anonymous poster hash: 091ac...49f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #16 Skrevet 11. august 2016 skjønner at du ikke vil kjøpe klær når du går ned i vekt, men dette var virkelig en formløs kjedelig kjole. jeg villet sett om jeg fant en annen. men det ønsker du ikke. så ville jeg brukt ett belte i magen, for å skape litt former. ville valgt noen dype farger/kontraster. gjennomsiktig strømpebukse (selv om jeg hater det) men regelen er... at man skal bruke farget strømpebukse om man har langermet. jaja må jo ikke følge den regelen, men til denne kjolen, kan jeg ikke forstå hvilken fargestrømpebuksen evt skulle hatt. hehe. ville valgt samme farge på sko og evt sjal og belte. tips til flette: http://speiltvillingene.blogg.no/1443618610_steg_for_steg_stor_fl.html ville hatt den på siden. start feks på venstre side ved tinningen og la den gå nedover mot og over høyre skulder. Anonymous poster hash: a6694...e5e
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #17 Skrevet 11. august 2016 Nå begynner jeg å tro at jeg er helt på bærtur angående kjolen. Jeg har brukt kjolen ved to anledninger tidligere (ikke bryllup) og fått kjempemasse positive kommentarer på den. At jeg ser kjempefin ut i den og at den kler veldig godt min kroppsfasong (skjuler skavanker) og at fargen er kjempefin til meg.Derfor tenkte jeg at denne kjolen passer perfekt i bryllup, men jeg tar visst feil.
Nullstress;) Skrevet 11. august 2016 #18 Skrevet 11. august 2016 Nå begynner jeg å tro at jeg er helt på bærtur angående kjolen. Jeg har brukt kjolen ved to anledninger tidligere (ikke bryllup) og fått kjempemasse positive kommentarer på den. At jeg ser kjempefin ut i den og at den kler veldig godt min kroppsfasong (skjuler skavanker) og at fargen er kjempefin til meg. Derfor tenkte jeg at denne kjolen passer perfekt i bryllup, men jeg tar visst feil. Kjolen er kjempefin og sikkert veldig fin på deg. Men ikke legg til altfor lyse farger, da blir det for sommer. Så tidlig i september wmd mer sensommer enn høst, så ser ikke problemet. Men mørkeblått sjal/bolero tror jeg blir kjempefint 😄 Kos deg i bryllup 😄
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #19 Skrevet 11. august 2016 Jeg synes kjolen var kjempefin:-). Ville ikke brukt belte heller. Angående styling av antrekk høres mørkeblått spennende ut, ville gått for mørkeblått sjal eller bolero eller noe i den retningen. Hør på deg selv og velg det du føler deg mest vel i 😊👍 Anonymous poster hash: 65f3b...5aa
Julie (: Skrevet 11. august 2016 #20 Skrevet 11. august 2016 Hva med veske, sjal/bolero og sko i bronse? Da får du litt mer «høstdybde» og unngår at det blir for hardt/ billig.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #21 Skrevet 11. august 2016 Ikke bruk hvitt tilbehør i bryllup! Hvite sko er forbeholdt bruden. Anonymous poster hash: ee5d3...1ac
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #22 Skrevet 11. august 2016 Jeg ville gåttt for dyp vinrød til den jeg, i sko og muligens en bolero/jakke Anonymous poster hash: ab460...100
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #23 Skrevet 11. august 2016 Ikke bruk hvitt tilbehør i bryllup! Hvite sko er forbeholdt bruden. Anonymous poster hash: ee5d3...1ac Det visste jeg ikke, at man ikke kan bruke hvitt tilbehør. Har gått i bryllup og hatt på hvit bolero og hvite sko som tilbehør. Aldri hørt at man ikke kan det.
Mamalarma Skrevet 11. august 2016 Forfatter #24 Skrevet 11. august 2016 Takk for tips alle dere som har gjort det.Fått mange fine tips til tilbehør som skal testes ut. Skal ta kjolen med når jeg skal kjøpe. Håret blir nok i en flette, litt rufsete og litt pynt. Eller løst oppsatt med litt hår som henger ned i myke krøller.
Nebbdyret Skrevet 11. august 2016 #25 Skrevet 11. august 2016 Kva med grått? Mindre hardt enn svart, og ofte stort utval i tilbehør i denne fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå