Gå til innhold

Dateing til forhold- hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er begynt å bli kjent med en fyr. Vi har spist litt middag sammen, tur, film, kaffi, lunsj osv.

Vi har kysset en del og har hatt sex en gang. Jeg vil ikke skremme han vekk så alt går egentlig veeeelfig rolig. Ingenting er avklart eller definert. Vi har ikke snakket om å bare date hverandre eller sånt.

Jeg har kun hatt en kjæreste og det varte 15 år så jeg er helt ute av trening.

Vi treffes et par ganger i uken og har gjort d i en mnd.

Hvordan fungerer egentlig dette?

Anonymous poster hash: 113c2...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treffes oftere og oftere og etterhvert som du introduseres for venner vil kanskje noen spørre om dere er kjærester, da svarer han eller du "ja vi er vel det" eller så tilbringer dere mye tid sammen alene og blir tryggere på hverandre og dere blir enige om at nå er det ikke greit at dere er "sammen med" andre lenger, og kanskje dere blir så trygge på hverandre at en av dere tør å si "du er vel kjæresten min nå, ikke sant?"

Anonymous poster hash: 33e8c...6a6

Skrevet

Er redd for å være for pågående å spør om vi skal treffes hele tiden😊

Takk for svar😊

Skrevet

Etter at dere har datet en stund så går det an å ta opp om dere skal gå fra å bare date til å være kjærster.

Her var det han som spurte meg forsiktig om vi skulle være i et forhold mår vi hadde datet i nesten tre måneder. Da hadde vi bare datet hverandre og ikke andre, selvom vi egentlig ikke hadde snakket så mye om det.

Er også lurt å ha det avklart etterhvert om man bare dater hverandre eller om man og skal kunne date flere. Ser nå i ettertid at det kan være lurt.

Anonymous poster hash: c6c69...681

Skrevet

Da jeg traff min nåværende mann, var vi på en fest, vi endt opp med å prate og kysse hele natten. Dagen etter, jeg var blitt edru, prøvde han å kysse meg igjen :o, jeg ble litt satt ut, snudde meg bort.

En uke etter dette dro vi på konsert sammen, jeg kalte dette en date. Han sa hæ? Er vi ikke sammen? Jeg lo og sa nei, han ble snurt hehe...

Han er spansk, og mente at der datet man ikke, forstod ikke hvorfor vi nordmenn datet? Hva dating var?

Han mente at når man hadde truffet noen man likte var man sammen ;)

Når jeg tenkte over dette så var det jo litt riktig :) Hvorfor dater vi? For å bli bedre kjent vil de fleste av dere svare. Selvfølgelig er det viktig å bli kjent. Men så, hva er forskjellen? Er vi bedre mennesker om vi dater ti stk enn å ha hatt ti kjærester? Ja, vi føler det, ikke sant? Men hvorfor?

Ja til å bli kjærester med en gang! Hehe... Neida, eller joda... Heier litt på det ;)

Vi er enda sammen etter mange år, så ble ikke noen flere kjærester ;)

Hvem fant foresten ut ordet dater? :)

Anonymous poster hash: 3588b...48f

Skrevet

Da jeg traff min nåværende mann, var vi på en fest, vi endt opp med å prate og kysse hele natten. Dagen etter, jeg var blitt edru, prøvde han å kysse meg igjen :o, jeg ble litt satt ut, snudde meg bort.

En uke etter dette dro vi på konsert sammen, jeg kalte dette en date. Han sa hæ? Er vi ikke sammen? Jeg lo og sa nei, han ble snurt hehe...

Han er spansk, og mente at der datet man ikke, forstod ikke hvorfor vi nordmenn datet? Hva dating var?

Han mente at når man hadde truffet noen man likte var man sammen ;)

Når jeg tenkte over dette så var det jo litt riktig :) Hvorfor dater vi? For å bli bedre kjent vil de fleste av dere svare. Selvfølgelig er det viktig å bli kjent. Men så, hva er forskjellen? Er vi bedre mennesker om vi dater ti stk enn å ha hatt ti kjærester? Ja, vi føler det, ikke sant? Men hvorfor?

Ja til å bli kjærester med en gang! Hehe... Neida, eller joda... Heier litt på det ;)

Vi er enda sammen etter mange år, så ble ikke noen flere kjærester ;)

Hvem fant foresten ut ordet dater? :)

Anonymous poster hash: 3588b...48f

Før i Norge var der og vanlig og bare bli sammen fort. Ihvertfall når jeg var singel for mange år siden. To ganger ble jeg fort sammen med noen. En date og så var vi kjærster. Fungerte ikke så veldig bra. Så ja til dating for å bli bedre kjent😊

Anonymous poster hash: c6c69...681

Skrevet

Jeg synes det er så mange måter å være i et forhold på og jeg skjønner egentlig lite. Venner som har sex, bli kjent med hverandre og ha sex, men vet ikke om det bli et forhold, dateing, bare sex, kjærester, på vei til å bli kjærester, dater og blir kjent med flere på en gang, har sex med flere og er singel

Skrevet

Jeg har liksom bare fått med meg fra utsida at å date har blitt en del av kulturen vår. Har vi sett på amerikansk TV og tatt det derfra? :P

For min del har det vært sånn at jeg har møtt noen, vi har etter hvert funnet ut at vi liker hverandre godt og så kommuniserer man underveis om hva man ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...