Gå til innhold

"Must haves" til 1-åring som begynner i barnehage til høsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg glemt noe? Begynner i november. Liker å ha minst 2 av alt, siden storesøster har vært et barn som har blitt våt og herjet i gjørma etc.

- mye ulltøy+balaklava + 2 par ullvotter

- tusen sokker - omtrent... (her mister vi mye sokker!)

- 2 tykkere luer

- 2 vanntette parkdresser (istedet for regntøy når det er så kaldt (nov), god erfaring med reima og PoP)

- 2 vinterdresser til utover vinteren

- 2 par vintervotter

- 1 vinterjakke

- 1 høstjakke (vindjakke/regnjakke)

- 2 halser

- Nok skiftetøy/innetøy

- Vintertøfler (du vet, sånne til å ha på ute i vogna for de som ikke kan gå enda)

- Stonz (har 2 par)

- Vognpose

- Sovevogn

- Eventuelt tøfler, men det brukes ikke har jeg erfart.. 

Har jeg glemt noe eller? 

Anonymous poster hash: bc6ef...2f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sydvest. Det skal min ha. Hater å ha hette på seg da han ikke kan vri hodet slik han ønsker.

Skrevet

Sydvest. Det skal min ha. Hater å ha hette på seg da han ikke kan vri hodet slik han ønsker.

Ja, det var lurt :) 

Anonymous poster hash: 86822...24b

Skrevet

Regnvotter

Forede strikkevotter er veldig greit for de minste på tørre dager når det ikke er så kaldt. Mye lettere å holde riundt en spade enn med vanlige votter

Anonymous poster hash: cd559...dbc
Skrevet

Shit, mye utstyr. Vi har ikke på langt nær så mye. Skjønner jo at det sikkert er lurt med dobbelt av alt, men så dyrt...

Anonymous poster hash: f3095...403

Skrevet

Shit, mye utstyr. Vi har ikke på langt nær så mye. Skjønner jo at det sikkert er lurt med dobbelt av alt, men så dyrt...

Anonymous poster hash: f3095...403

Ja, det er dyrt, men erfaringsmessig en nødvendighet. Kan jo selges etterpå, da. Lure meg skulle ikke ha flere babyer ;) Så jeg solgte litt unna etter første.

Skrevet

Regnvotter

Forede strikkevotter er veldig greit for de minste på tørre dager når det ikke er så kaldt. Mye lettere å holde riundt en spade enn med vanlige votter

Anonymous poster hash: cd559...dbc

Regnvotter ja, hadde glemt det og. Men det finnes jo vintervotter som er vanntette da? Vet ikke helt, må nesten se an været også.. november kan jo både ha minusgrader og regn.

Skrevet

Regnvotter er uunnværlige på vinterdager med plussgrader.

Anonymous poster hash: a7774...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...