Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Jeg har lyst på et barn til, det har ikke samboer.Han har vært så påpasselig med å bruke kondom helt til nå, nå plutselig har vi sex uten, men han trekker seg ut idet det går for han.Han sier det er så mye bedre uten, og det er jo klart!Men....jeg går bare nå å håper at jeg blir gravid av dette, vet sannsynligheta er liten, men uansett🙏🏻flere som har vært i denne situasjonen? Anonymous poster hash: 0a4dc...293
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Har han virkelig ikke lyst på barn er det veldig dumt å holde på slik. Mye sansynlig at han vil klandre deg om du blir gravid. Også ikke bra at du håper på å bli gravid når han virkelig ikke vil ha flere. Her trenger dere en prat før neste sex seance Anonymous poster hash: e4b14...611
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Jeg tenker at det ikke er så farlig om jeg blir gravid, han kommer til å støtte meg da han vet at jeg er helt imot abort.Jeg tvinger han ikke, han velger selv og da mener jeg at det er da ok om jeg håper....selv om det sikkert i mange øyne ikke er greit.Hadde vært noe annet om jeg hadde sagt jeg brukte p piller også gjorde jeg ikke det🙈 Anonymous poster hash: 0a4dc...293
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Mannen min var slik en periode. Jeg ønsket barn han ikke. Så skjedde det noe og han sa at jeg skulle slutte med prevensjon. Så en periode der han trakk seg. En kveld sa han "skal vi lage barn?" og da begynte vi med prøvinga tvert. 😀 spiren satt den første måneden. 😵 nå er jeg 31 uker gravid. Jeg ville tolket din manns reaksjon at han gjør seg klar til enda ett barn. Han er ikke helt imot men er ikke helt klar til å slippe taket. 😀 Anonymous poster hash: 335c5...75a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Å gratulerer så mye🙏🏻💕så hærlig da😊Det kan hende du har rett, men jeg tror egentlig han bare er så horny og tenker at det har gått bra før😂Men han er jo fullt klar over om situasjonen OM det skulle bli barn av dette🙈 Anonymous poster hash: 0a4dc...293
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Vi har forresten 3 barn fra før, 2 sammen og 1 er hans fra tidligere.. Anonymous poster hash: 0a4dc...293
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Vi har forresten 3 barn fra før, 2 sammen og 1 er hans fra tidligere.. Anonymous poster hash: 0a4dc...293 Vet at det er individuelt altså , og noen ønsker mange barn , men sånn i utgangspunktet har dere jo 3 stk som skal ha oppfølgning og oppmerksomhet Anonymous poster hash: ecc59...606
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 Ja, det har du helt rett i.Vi følger dem opp på best mulig måte alle sammen.Jeg har selv 3 søsken og aldri følt meg tilsidesatt eller noe, vi var kanskje veldig heldige med foreldre også da😉 Anonymous poster hash: 0a4dc...293
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 Å gratulerer så mye🙏🏻💕så hærlig da😊Det kan hende du har rett, men jeg tror egentlig han bare er så horny og tenker at det har gått bra før😂Men han er jo fullt klar over om situasjonen OM det skulle bli barn av dette🙈 Anonymous poster hash: 0a4dc...293 Den perioden der han trakk seg varte i 4-5 måneder! Og da han slapp taket,ble vi gravid med en gang. Jeg tenkte vi skulle prøve i 6 måneder,jeg! Hadde planer om å reise til Roma på kjærlighetsreise og prøve der,så kanskje til Syden i juni og prøve der også men neida,allerede i januar var barnet til på sofaen! 😂😎 Dette er våres 3.barn! Anonymous poster hash: 335c5...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå