Gå til innhold

Jeg bruker alltid to truser når jeg bruker bind.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det fordi jeg da føler bindet sitter tettere/strammere mot underlivet og ikke glir rundt. Bruker bind med vinger. Er det unormalt og bare jeg som gjør det, eller er det flere av oss?

Alt man skal lure på...

Anonymous poster hash: 5a5a3...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første tanke er at du bruker for store truser og at det må bli klamt å gå med dobbelt lag truse?

Anonymous poster hash: 65084...341

Skrevet

😂

Anonymous poster hash: 45d07...9c3

Skrevet

Min første tanke er at du bruker for store truser og at det må bli klamt å gå med dobbelt lag truse? Anonymous poster hash: 65084...341

Jeg bruker ikke for store truser, helt sikkert, men jeg liker følelsen av at bindet sitter stramt og stabilt mot underlivet uansett hvordan jeg beveger meg. Får ikke på meg mindre truser enn de jeg bruker nå. Plages ikke nevneverdig med at det føles klamt heller.

Skrevet

Anonymous poster hash: 45d07...9c3

Ikke le av meg da, selv om jeg er ei skrulle, hehe :)

Skrevet

Jeg bruker også 2 truser hver gang jeg har mensen. Liker å føle at alt sitter på plass.

Anonymous poster hash: cff6a...bc8

Skrevet

Bruker kun bind på natten og da bruker jeg to truser, ja. Den jeg bruker utenpå er en sånn skikkelig bestemortruse som jeg føler holder alt på plass.

Skrevet

Hadde ikke ramlet meg inn engang. Mine truser er ikke så slarkete så en holder.

Anonymous poster hash: 3e98a...1f7

Skrevet

Løsningen er menskopp!

Anonymous poster hash: f1406...ca9

Skrevet

Jeg gjorde det før. Men trenger ikke det lenger. Oppdaget at det ikke hadde med størrelse eller antall truser å gjøre, men trusemodellene. Noen truser gir en følelse av at det ikke sitter på plass, andre sitter det på plass - med bare en truse.

Anonymous poster hash: a9c98...570
Skrevet

Bruker hipsters, aldri hatt den problemstillingen

Anonymous poster hash: 305ec...331

Skrevet

Jeg gjør også det. Når jeg fikk mensen var det mamma som tipset meg om det. Føler også at bindet sitter bedre om jeg har to truser på meg.

Anonymous poster hash: bea93...0f6
Skrevet

Løsningen er menskopp!

Hvordan løser man bruk av menskopp når man er på jobb hele dagen? Vi har nemlig toalett med flere avlukker og en vask.

Anonymous poster hash: 4a103...6d2

Skrevet

God ide!

Anonymous poster hash: 74954...8d3

Skrevet

Hvordan løser man bruk av menskopp når man er på jobb hele dagen? Vi har nemlig toalett med flere avlukker og en vask. Anonymous poster hash: 4a103...6d2

Trenger ikke tømme mer enn moren og kveld egentlig. Eller så kan man bare tømme den i do og sette den inn igjen, tørke med en våtservietter om det trengs:) nå har jeg ikke prøvd selv men dette er hva jeg har blitt fortalt.

Anonymous poster hash: 8c895...133

Skrevet

Hvordan løser man bruk av menskopp når man er på jobb hele dagen? Vi har nemlig toalett med flere avlukker og en vask.

Anonymous poster hash: 4a103...6d2

Den tømmes morgen og kveld. Hjemme på do/badet. Du skal blø ekstremt mye hvis ikke to tømminger i døgnet holder.

Skrevet

Den tømmes morgen og kveld. Hjemme på do/badet. Du skal blø ekstremt mye hvis ikke to tømminger i døgnet holder.Anonymous poster hash: f1406...ca9

Så en skal gå så mange timer og inkubere på dritten inni der? Pjuk

Skrevet

Du kan jo tømme den oftere hvis du synes det er ekkelt.

Skrevet

hva med tampong???

Anonymous poster hash: b5437...8a1

Skrevet

Haha, kanskje du skal lese hva en mensenkopp er først?

Anonymous poster hash: f9a6f...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...