Gå til innhold

Bleiefri lenge, plutselig flere uhell på natt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min som nå er tre, sluttet med bleie i vår. Hadde veldig få uhell, ingen på natt. Men nå plutselig har han flere netter på rad hatt uhell, ene gangen også bæsjet på natt (han bæsja aldri i bleia på natt). Han våkner ikke av det heller, våkner bare senere av at han er blitt våt og kald.

Han har også vært litt amper i forbindelse med dogåing på dag, ombestemt seg noen ganger og skal ikke tisse likevel. Har tenkt at det kanskje er sårt/svir og uvi? Men han er frisk og rask ellers. Ville han ikke hatt flere symptomer evt?

Er det vanlig med slike "tilbakefall"? Han hadde ikke nattuhell før.. Og kan det evt være feks uvi som gjør dette? Det forklarer ikke nattbæsjen kanskje...?

Anonymous poster hash: 7bc64...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var tørr på natt et helt år og nå har han tissa på seg hver natt et helt år... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Han er 4

Anonymous poster hash: d9b0a...ca1

Skrevet

Min var tørr på natt et helt år og nå har han tissa på seg hver natt et helt år... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Han er 4Anonymous poster hash: d9b0a...ca1

Oi! Så rart! Nå har vi plutselig hatt uhell hver natt siden han hadde første uhell natt. Ser at han ikke tømmer helt når han tisser, han er liksom ferdig før han er ferdig. Når han bæsjer ser en jo at det kommer litt mer tiss lenge etter at han var "ferdig" med å tisse...

Anonymous poster hash: 7bc64...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...