Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Bor på et lite sted med kun en frisørsalong på nærsenteret som ikke har kveldsåpent. Bestilte time slik at jeg kunne få gått til frisøren i ferien fordi jeg normalt jobber på dagtid. Trodde jeg var ute i god tid med å bestille men de hadde kun ledig hos lærlingen sin. Lærlingen har kun jobbet der i en måned så hun er jo relativt fersk.. Jeg har langt tykt hår, skal ta foliestriper med to farger. Har endel røde pigment i håret så det kan fort bli orange.. Er redd for at det ikke skal bli vellykket å gå til lærlingen, det er vanskelig for meg å komme tilbake dersom de må rette det opp. Har aldri vært hos lærling før. Er de stort sett like flinke som frisørene? Vet så klart at det tar litt lengre tid.. Anonymous poster hash: a7d65...603
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Der hadde jeg ikke gjort med et hår som du har
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 En lærling skal ha hjelp av frisør , Dvs hun har konsultasjon med deg først , dere blir enige , så kommer frisør og godkjenner. Frisør skal også godkjenne farge før skylling, og se over klipp. Må legge til at dessverre ikke alle salonger følger dette , men det skal gjøres , i allefall hos ferske lærlinger . Lærlinger som jobbet en stund spør gjerne kun ved behov for hjelp Anonymous poster hash: 0b0c0...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå