Gå til innhold

Noen som kjenner til Ketorax?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått disse av legen, men de ser litt skumle ut...

Hva slags erfaring har du med disse?

Anonymous poster hash: d53fe...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det mye på jobb. Er på vei ut av markedet i intravenøs form iallefall. Pga at det nesten bare er Norge igjen som bruker det. Morfin er erstatteren. Noen blir kvalme svimle og uvel. Andre syns det virker veldig bra. Det er ett preparat som er innelåst i narkoskapet.

Anonymous poster hash: eb255...06a

Skrevet

Det er sterke smertestillende, jeg har fått de på sykehuset når jeg har vært nyoperert.

Du blir veldig suste.

Anonymous poster hash: 7e799...3d0

Skrevet

Jeg fikk det intravenøst på sykehuset da jeg var innlagt med gallestein. Helt fantastisk. Smertene var der fortsatt, men jeg seilte bort fra dem i en slags rus. Likte det litt for godt til at jeg hadde turt å ta det hjemme hvis jeg ikke var helt nødt. :P

Anonymous poster hash: 5c1af...782
Skrevet

flotte mot smerter. jeg blir kvalm av for mye.

Anonymous poster hash: 1d193...a6a

Skrevet

Mmmmmmm, Ketorax! 💚💚💚

Har bare fått det intravenøst i forbindelse med utskrapning av morkake, men det er nydelig! Noe av det eneste som tar smertene mine uten å gi med reboundhodepine.

Skrevet

Fikk det som nyoperert (ks). Det utløste migreneanfall. Jeg var så bortreist at jeg ikke vet noe mer om det.

MEN om du har migrene - hold deg unna!

Anonymous poster hash: 75287...47a
Skrevet

Har kun fått Ketorax intravenøst etter en operasjon. Umiddelbar smertelindring...nyyyydelig...hehe... Fikk ingen bivirkninger, men jeg får igrunn sjelden bivirkninger av noe som helst...!

Det er vel et morfinpreparat (mener de sa på sykehuset at jeg fikk dette isteden for morfin). Vet ingenting om dem i pille-form, men de er jo veldig sterke, og sikkert veldig vanedannende... Men for veldig mange er de nok fantastiske mot sterke smerter.

Anonymous poster hash: 8864a...486

Skrevet

Fikk det etter ks... God smertelindring, og jeg ble glad og susete. 😉

Anonymous poster hash: 14908...33c

Skrevet

Fikk MYE ketorax da jeg lå 5 uker på sykehus for noen mnd tilbake. Fikk det intravenøst, ble ikke noe susete av det, men hadde enorme smerter.

Ble dog veldig kvalm så måtte ha intravenøst afipran først.

Jeg hadde fortsatt store smerter tross ketorax, men det tok den aller verste toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...