Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Noen som har den? Vi prøvde den i bilen men synes ikke setet virker like solid som besafe setet. Jeg klarer liksom rugge mye på det. BeSafe er umulig å rugge på. Er så i tvil på om vi skal beholde det. Anonymous poster hash: c3c80...00b
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Det vet jeg ikke, men det jeg vet er at jeg kjenner flere som kjøpte det setet dom nr 2. De var veldig fornøyde, men problemet er at de alle hsr måttet bytte ut setet når ungen var 2-2,5 år fordi det er ikke stort nok.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Det vet jeg ikke, men det jeg vet er at jeg kjenner flere som kjøpte det setet dom nr 2. De var veldig fornøyde, men problemet er at de alle hsr måttet bytte ut setet når ungen var 2-2,5 år fordi det er ikke stort nok. Nettopp derfor har vi nettopp solgt vår sirona sete og kjøpt et annet, fordi vi vil ikke ha det til unge nr 2. Veldig kjekt å kunne snu stolen og lene setet litt bakovet men vil ikke ha det igjen da det ble for lite før ungen fyller 3 år. Han er 2.5 Setet er non mer vinglete fordi det kan snues 360 grader rundt og lenes litt bakover men det skårer veldig bra på sikkerhetstester. Anonymous poster hash: 8dfad...ff4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Nettopp derfor har vi nettopp solgt vår sirona sete og kjøpt et annet, fordi vi vil ikke ha det til unge nr 2. Veldig kjekt å kunne snu stolen og lene setet litt bakovet men vil ikke ha det igjen da det ble for lite før ungen fyller 3 år. Han er 2.5 Setet er non mer vinglete fordi det kan snues 360 grader rundt og lenes litt bakover men det skårer veldig bra på sikkerhetstester. Anonymous poster hash: 8dfad...ff4 Før 4 år mente jeg. Anonymous poster hash: 8dfad...ff4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Ok. Takk for svar. Nå har jeg en ganske liten jente så får håpe det holder lenge da. Hun virker veldig fornøyd med å sitte i den selv, tror hun følte sittekomforten var bedre i den i forhold til besafe setet. Anonymous poster hash: c3c80...00b
Lille krøll Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 Har en liten jente og er kjempefornøyd med sirona. Hun er nå 3 år, 10 mnd. 99 cm og 14,6 kg. Har masse plass fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå