Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Har ti barn på nesten 7 og en på snart 11. Kan de være alene hjemme en til to timer av og til? Anonymous poster hash: 72226...002
Hjertefru Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 To barn vel? Kommer selvsagt an på barna, men normalt sett skal vel det gå riktig bra.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Tre barn. Tvillinger på staks 7. Eldste straks 11. Hi Anonymous poster hash: 72226...002
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Min på snart 9 er hjemme en hel arbeidsdag... Anonymous poster hash: f2cf5...113
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 De har begge vært alene hjemme fra førsteklasse, altså rundt seks år. Eldste sluttet på sfo for det var faktisk tryggere å at hun gikk hjem til tomt hus enn var på sfo. De hadde null kontroll, sendte hjem ungen når hun ikke skulle, ikke når hun skulle, de viste ikke hvor hun var når vi hentet osv. Og ungen er ingen villstyring så de kunne ikke skylde på de. Vi bor like ved skolen og har jaget mange unger som går på sfo ut av hagen vår. Det stoppet etter jeg måtte ringe rektor noen ganger, ringe sfo for å siifra hjelp ikke. Minste har aldri gått på sfo, hun elsker å være hjemme alene og det er himmel på jord når hun får huset helt for seg selv. Hun dropper ferie for å kunne være hjemme alene en time eller to Ungee krangler så busta fyker når vi er hjemme, men er de hjemme alene så er de perlevenner. Så vi har tenkt at de bare har godt av å være hjemme alene, når de selv syns det er hyggelig. Sommeren etter 1kl og 3kl var de alene hjemme når vi var på jobb. Dette ville de selv, de kunne dra på hytta til besteforeldre men det var ikke så spennende når vget var å være hjemme. Hun ene dro en uke tror jeg g da var lillesøster helt i himmelriket. Men unger er forskjellige. Mannens unger som er eldre enn mine har vi ikke kunne gjøre dette med, og 16åringen vil ikke være hjemme alene heller. Det går greit om mine unger er her, men hun vil ikke være hjemme alene. Mulig hunhar sett storesøster noen gangerr, hun har klartdet mest utrolige som å svi mat på ovnen, brannalarmen har gtt x ant ganger osv så noen kan man nesten ikke la være hjemme alene. Anonymous poster hash: 9aabb...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå