Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Jeg er høygravid og orker veldig lite. Ligger mye på sofaen på dagtid når mannen er på jobb og 4 åringen i barnehagen. Gjør litt husarbeid og har som regel alltid klar middag. Føler meg allikevel slask! Skulle ønske jeg kunne gå tur. Vaske hele huset Osv. Finner ikke roen med å ligge.... 12 dager til termin, bør kanskje unne meg det? Hvordan var/er dere? Anonymous poster hash: a3a6b...a18
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet Anonymous poster hash: d0955...673
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Nei, det bør du ikke ha. Jeg er bundet til senga og ikke frivillig. Uke 22 og bekkenløsning. Skulle ønske jeg hadde orket å gå å handle mat uten for mye smerter Anonymous poster hash: a07d1...455
Sokkedyret Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Ikke ha dårlig samvittighet så lenge du føler du gjør det du kan. Jeg er også gravid og dårlig og gjør omtrent ingenting her hjemme. Får litt dårlig samvittighet jeg også da, men kan ikke gjøre noe med det. Du trenger hvile til fødselen og barseltiden som følger!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Godt å høre at vi er flere! Uke 32 med bihulebetennelse her... Anonymous poster hash: 69d62...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå