Gå til innhold

Tabletter gikk ut i 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på apoteket istad og for å hente ibuprofen på resept. Når jeg kom hjem så tok jeg en og så etterpå på flasken at de gikk ut i 2015.

Hva skjer nå??

Anonymous poster hash: f0455...5f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer nå? Det er vel opp til deg. Personlig ville jeg ha gått tilbake til apoteket og sagt hva som har skjedd for å få nye tabletter.

Skrevet

Sikker på at du ikke ser på produksjonsdato? Eller at datoen er utydelig, at det egentlig står 2018?

Ibuprofen er veldig holdbart, og har raskt omløp, så det skal mye til å få noe som er utgått.

Hvis du fortsatt er sikker på at den er utgått drar du selvsagt tilbake og får ny.

Skrevet (endret)

(Det er ikke noe farlig å ta utgått Ibux forresten, jeg driver fortsatt og spiser en som gikk ut i 2014 når jeg ikke finner den jeg har på resept.)

Endret av Ylva og Mathilde
Skrevet

Må være produksjonsdato da de på apotene skal gå ofte igjennom alt de selger. Men dra til apoteket for å være sikker.

Anonymous poster hash: 78660...7ca

Skrevet

Var på apoteket istad og for å hente ibuprofen på resept. Når jeg kom hjem så tok jeg en og så etterpå på flasken at de gikk ut i 2015.

Hva skjer nå??

Anonymous poster hash: f0455...5f3

Du må tilbake og bytte..

Anonymous poster hash: be22a...cf9

Skrevet

Hva mener du med "hva skjer nå?"?

Du går og bytter de

Anonymous poster hash: fa053...205
Skrevet

Går nok bra. Sist jeg hadde tannpine fant jeg et glass med PF i medisinskapet. Det gikk ut i 2005 og hadde tilhørt min salige far.

Virket som bare det, men smakte litt merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...