Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Hva gjør dere idag? Vi har hjemme dag 😊 Hadde en lang dag på Hunderfossen i går så godt å slappe av idag 😊 Siste ferieuke og vi har lite planer-deilig! Anonymous poster hash: be39c...e25
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Her har vi blitt syke, så det blir sofaen på alle mann.. Anonymous poster hash: 1f3cf...58c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Vi har vært borte i en måned med masse program så nå bare roer vi ned. Anonymous poster hash: 3d4a0...d2f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Idag sitter jeg i sofaen og gjør ingenting. Slapper av. Barnet har begynt i BHG igjen og mannen på jobb. Jeg begynner å jobbe igjen til fredag Anonymous poster hash: e3a17...d7c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Jeg er akkurat begynt å bli bedre etter å ha vært syk, det samme med 14-åringen. 12-åringen er ute med venner og de to minste på SFO (siden alle vennene deres er der). Vi får besøk av mamma og min bror om et par timer, ellers blir det en veldig rolig dag. Har nesten ikke noe energi etter å ha lagt med feber i flere dager. Anonymous poster hash: d63f1...c16
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 Vi koser oss med oppussing som blir ferdig i dag. Nå ser vi frem til å reise til varmere strøk neste helg ☀️☀️☀️ Anonymous poster hash: 61d7a...c0f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #8 Skrevet 10. august 2016 Vi har vært på Østfoldbadet i dag 🌊👙 Anonymous poster hash: 8456d...5be
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #9 Skrevet 10. august 2016 Vi maler hytta! Ferdig til helgen! Resten av ferien blir hjemme i Oslomed små utflukter + en tur til sørlandet 2 netter. Anonymous poster hash: 7263a...9ad
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #10 Skrevet 10. august 2016 Jeg er akkurat begynt å bli bedre etter å ha vært syk, det samme med 14-åringen. 12-åringen er ute med venner og de to minste på SFO (siden alle vennene deres er der). Vi får besøk av mamma og min bror om et par timer, ellers blir det en veldig rolig dag. Har nesten ikke noe energi etter å ha lagt med feber i flere dager. Anonymous poster hash: d63f1...c16 "etter ha lagt med feber"? Å nei, vel? Å ligge, nå ligger, i går lå, har ligget. Anonymous poster hash: 6316a...989
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 Vi er på ferie i Sverige Akkurat nå spiller ungene minigolf mens jeg tar en hvil i sola ☀️ Anonymous poster hash: 6c023...836
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #12 Skrevet 10. august 2016 Vi er på Rhodos 🌴☀️🌴☀️ Vi og🙊🙊 Anonymous poster hash: 77af9...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå