Gå til innhold

Dere som fortsatt har ferie..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere idag?

Vi har hjemme dag 😊 Hadde en lang dag på Hunderfossen i går så godt å slappe av idag 😊 Siste ferieuke og vi har lite planer-deilig!

 

Anonymous poster hash: be39c...e25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi blitt syke, så det blir sofaen på alle mann..

 

Anonymous poster hash: 1f3cf...58c

Skrevet

Vi har vært borte i en måned med masse program så nå bare roer vi ned.

 

Anonymous poster hash: 3d4a0...d2f

Skrevet

Idag sitter jeg i sofaen og gjør ingenting. Slapper av. Barnet har begynt i BHG igjen og mannen på jobb. Jeg begynner å jobbe igjen til fredag :(

 

Anonymous poster hash: e3a17...d7c

Skrevet

Jeg er akkurat begynt å bli bedre etter å ha vært syk, det samme med 14-åringen. 12-åringen er ute med venner og de to minste på SFO (siden alle vennene deres er der). Vi får besøk av mamma og min bror om et par timer, ellers blir det en veldig rolig dag. Har nesten ikke noe energi etter å ha lagt med feber i flere dager.



Anonymous poster hash: d63f1...c16
Skrevet

Vi koser oss med oppussing som blir ferdig i dag. Nå ser vi frem til å reise til varmere strøk neste helg ☀️☀️☀️

 

Anonymous poster hash: 61d7a...c0f

Skrevet

Vi er på Rhodos 🌴☀️🌴☀️

Skrevet

Vi har vært på Østfoldbadet i dag 🌊👙

 

Anonymous poster hash: 8456d...5be

Skrevet

Vi maler hytta! Ferdig til helgen! Resten av ferien blir hjemme i Oslomed små utflukter + en tur til sørlandet 2 netter.

 

Anonymous poster hash: 7263a...9ad

Skrevet

 

Jeg er akkurat begynt å bli bedre etter å ha vært syk, det samme med 14-åringen. 12-åringen er ute med venner og de to minste på SFO (siden alle vennene deres er der). Vi får besøk av mamma og min bror om et par timer, ellers blir det en veldig rolig dag. Har nesten ikke noe energi etter å ha lagt med feber i flere dager.

 

Anonymous poster hash: d63f1...c16

"etter ha lagt med feber"? Å nei, vel? Å ligge, nå ligger, i går lå, har ligget.

 

Anonymous poster hash: 6316a...989

Skrevet

Vi er på ferie i Sverige

 

Akkurat nå spiller ungene minigolf mens jeg tar en hvil i sola ☀️

 

Anonymous poster hash: 6c023...836

Skrevet

Vi er på Rhodos 🌴☀️🌴☀️

Vi og🙊🙊

 

Anonymous poster hash: 77af9...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...