Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Jeg har termin 10. desember så jeg vil planlegge litt julegaver da vi har det veldig travelt på jobb i okt-nov så greit å få en god liste med forslag på plass. Mine og mannens søsken er godt etablert, det er litt vanskelig med gavekjøp siden vi alle har det vi basic trenger. Hva liker dere å få? Har også mange barn fra 3-10 år som får gaver i 100-200 sjangeren. Noen kjekke tips? Liker at de får noe de kan leke med uten at det er for fjasete. Ungdommer i 12-16 årsalderen tenkte jeg gavekort til. Min tenåring liker det iallefall. Anonymous poster hash: ce7c4...69f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Har inntrykk av at jeg er litt spesiell på dette området, så det er ikke sikkert dette gjelder for de du skal kjøpe til. Liker: bøker, klær (hvis de kjenner smaken min!), veske, klokke, ting til baking, gavekort (hvis det er et sted jeg pleier/liker å gå) Liker ikke: Nips, pynteting, lysestaker o.l, juggel(smykker fra Nille o.l), sengetøy, håndklær, bolylotion, såper, parfyme og sminke (treffer aldri på merke, jeg har veldig følsom hud, og kjøper alltid det jeg trenger selv). Og gavekort på spa 😲 Har fått mange som aldri blir brukt. Takler ikke at fremmede skal ta på meg. Jeg er ganske vanskelig tror jeg, haha 😀 Anonymous poster hash: 35f49...9d5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Jeg vil gjerne få vin. Anonymous poster hash: 8b2be...166
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Til barna er jeg glad i Lego. Det blir ikke ødelagt, og kan sikkert selges etter hvert eller spares til neste generasjon. Og så kjøper jeg ofte bøker, spill og puslespill, noe som setter hjernen i sving. Hoppestrikk og -tau, fotball, badmintonsett er også greit synes jeg. Og ulltøy, men det er gjerne hakket kjedeligere å få da... Jeg gir ofte en kombi-gave, f.eks et hoppestrikk og en ulltrøye. Anonymous poster hash: 35f49...9d5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Liker bøker, ullundertøy og ullsokker, treningstøy og utstyr, skismøring, morsomme kurs, verktøy, fine hatter, håndarbeider fra folk som er flinke, noen glass jeg sparer på, gammelt sølvtøy mm. Anonymous poster hash: fb3a4...677
Giss Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 (endret) Til barna: Lego, slike små fargete doppel ++- brikker man kan bygge med eller esker med kreative prosjekter av la "lag ditt eget viskelær". Til meg: God te (gjerne i fin eske), kule kjøkkenting, blomster, kule strømpebukser eller et gavekort til en bokhandel. Endret 10. august 2016 av Giss
februarprins2013 Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 kino gave kort gavekort på senter penger klær
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 Bruksting som ullundertøy, hansker/votter, luer, superundertøy til hele familien. Barnas interesser skifter fort, men Lego er ihvertfall bankers uansett. Anonymous poster hash: 3e29e...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå