Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #26 Skrevet 10. august 2016 Det er jo ikke alle som kan ha langt hår, da noen av oss er beæret med tynt, pistrete hår som ser helt forferdelig ut. Det er da fryktelig sneversynt å si at alle damer med kort hår er stygge og ser ut som "traktorlesber". Nei det har en annen her inne som har skrevet,ikke meg det. Anonymous poster hash: 49dfd...314
Monajenten Skrevet 10. august 2016 #27 Skrevet 10. august 2016 Men det er jo sant! Og det er sant at de aller fleste klipper seg kort mellom 35 og 40-års alder. Og ser ut som pensjonister resten av livet. Menn liker langt hår best. Har du tynt hår kan man faktisk veve inn litt ekstra hår, føne inn volum, ta en lett permanent. Anonymous poster hash: ac1a6...0ae Kjenner du alle menn i hele verden? Tror du alle menn liker falskt hår bedre enn en naturlig frisyre som kanskje er kortere enn til skuldrene? Meget spesielt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #28 Skrevet 10. august 2016 Jeg får litt lyst å si at du heller må gjøre det som gjør deg selv glad jeg! Jeg forstår godt ønsket om å føle seg attraktiv ovenfor menn, men å basere sin lykke, glede, selvfølelse og tilfredshet på andre og deres meninger, er veldig ustabilt og ikke minst strevsomt og energitappende. Hva med å heller tenke at du skal få mest ut av livet, gjøre litt mer av det som gjør deg glad hver dag, prøve ut nye ting, få nye opplevelser, begynne i det små. Hva er drømmene dine? Er det noe lite du kan i gjøre i dag for å komme et lite skritt nærmere dem? Hva gir deg energi? Hva får deg til å føle deg bedre om deg selv? Jeg tror livsglede er noe som smitter og er attraktivt! Gjør det for deg selv, ingen andre! Jeg tror at vi alle er vår egen lykkes smed! Anonymous poster hash: a97f8...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå