Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Har såå lyst til å føle meg pen og få oppmerksomhet! Bli flørtet med, få komplimenter og se at andre anser meg attraktiv. Har vært "den stygge andungen" hele livet. Har hatt så å si modellkropp i tenårene, men ansiktet har jeg vært veldig uheldig med fra naturens side. Viltvoksende bryn, små øyne, uren hud, tynne bleke lepper. Etter 4 fødsler har også kroppen forfalt - huden viste seg å ikke være elastisk, slik at jeg har fått "forkle" på magen selv om jeg ikke er overvektig. Nå har jeg tatt grep, har vært hos frisør og ordnet håret så det ser tøft og pent ut. Har begynt å bruke sminke hver dag, må faktisk bruke en del sminke for å se pen ut - men nå er jeg fornøyd. Har begynt å trene mye styrke for å stramme opp, få bedre holdning og bli mer positiv. Tar også lett solarium (10 minutter en gang i uka) for å tilføre kroppen vitamin D og føle meg vel. Har gått til innkjøp av nye dyre klær som sitter etter figuren (dette ble glemt før fordi jeg kun kjøpte klær til ungene, og til nøds til meg selv på Cubus og Lindex - men disse klærne mister form etter to vask). Har også foretatt mental "overhaling" og begynt å bry meg mindre om hva folk sier, begynt å gå med hodet hevet og smile mer. Har dere flere tips til meg hvordan bli mer attraktiv? For jeg føler meg mer attraktiv nå enn noen sinne, har fått mye bedre selvtillit, men får fortsatt null tilbakemeldinger og oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 21fa6...14e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Tror du bør begynne med selvbildet ditt.. Og rett deg opp i ryggen og smil! Selvsikre mennesker får oppmerksomhet :-) Anonymous poster hash: 3047a...2da
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Alt sitter i hodet ditt ! Du må forandre synet ditt på seg selv ! Sexy undertøy hver dag gjør også sitt for selvfølelsen . Anonymous poster hash: 3130c...24a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Du må rett og slett føle deg trygg og sexy og tenke på sex Menn merker det når man er seksuell av seg, altså tenker på sex og er interessert i sex. Tenker du på sex, og så ser en mann rett i øynene og halvsmiler vil de fleste se litt småsultent tilbake på deg igjen. Mye av det som gjør en kvinne sexy er selvsikkerhet og at hun selv viser interesse tilbake. Litt lange blikk, hemmelige smil, men ikke direkte flørting heller, lage (ikke overdrevent) litt godlyder når du spiser mat (litt "mmm", lukke øynene og så åpne dem med et utrykk av nytelse i blikket) osv. Totalt vil det at du byr litt på deg selv antagelig gjøre deg ekstra attraktiv i andres øyne. Og for de som måtte lure, det var to kamerater om gjorde meg oppmerksom på at jeg automatisk gjør de tingene over, og at det visst nok oppleves som "sexy as hell" av de fleste menn. Jeg er helt gjennomsnittelig pen med en helt ok kropp, men har alltid fått mye oppmerksomhet og er ofte blitt kalt for sexy og deilig. Det har da altså med måten jeg opptrer på i følge kameratene mine. Anonymous poster hash: 19ce6...fa5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Jeg tenker på sex hele tiden og er veldig seksuell av meg. Har alltid vært sånn. Har også fått bedre selvbilde, og synes selv at jeg ser mye bedre ut, mye penere osv. Likevel har det ikke skjedd noe endring i oppmerksomhet fra andre. Jeg er gift, men mannen nekter meg sex og anser meg ikke attraktiv. Det har heller ikke endret seg etter at jeg endret holdning og utseende. HI Anonymous poster hash: 21fa6...14e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 Mine umiddelbare tanker; Menn liker langt hår, ikke tøft hår. De liker naturlig sminke. Fremhev øyenene, men ikke tegn tusjstreker til øyebryn. Også må du virke blid, men litt mystisk. Hilsen femme fatale 😊 Anonymous poster hash: ac1a6...0ae
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 Mine umiddelbare tanker; Menn liker langt hår, ikke tøft hår. De liker naturlig sminke. Fremhev øyenene, men ikke tegn tusjstreker til øyebryn. Også må du virke blid, men litt mystisk. Hilsen femme fatale Anonymous poster hash: ac1a6...0ae Jeg klarer ikke å ha langt hår fordi jeg har kjempetynt musegrått hår. Når jeg har kort hår, virker håret mer tykt og kan styles på forskjellige måter. Ansiktet blir fremhevet mer med kort sveis, og øyne ser større ut. Jeg bruker naturlig sminke (tegner ikke øyebryn i det hele tatt, men napper slik at det er ca 1-0,5 cm igjen og jevnt. Kan smile mer og fremstå enda mer som blid Anonymous poster hash: 21fa6...14e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #8 Skrevet 10. august 2016 Fin kroppsholdning har også mye å si. Rak rygg og skuldrene bakover (brystet litt frem). Sko med hæler! Anonymous poster hash: 7ab9f...4c4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #9 Skrevet 10. august 2016 Har såå lyst til å føle meg pen og få oppmerksomhet! Bli flørtet med, få komplimenter og se at andre anser meg attraktiv. Har vært "den stygge andungen" hele livet. Har hatt så å si modellkropp i tenårene, men ansiktet har jeg vært veldig uheldig med fra naturens side. Viltvoksende bryn, små øyne, uren hud, tynne bleke lepper. Etter 4 fødsler har også kroppen forfalt - huden viste seg å ikke være elastisk, slik at jeg har fått "forkle" på magen selv om jeg ikke er overvektig. Nå har jeg tatt grep, har vært hos frisør og ordnet håret så det ser tøft og pent ut. Har begynt å bruke sminke hver dag, må faktisk bruke en del sminke for å se pen ut - men nå er jeg fornøyd. Har begynt å trene mye styrke for å stramme opp, få bedre holdning og bli mer positiv. Tar også lett solarium (10 minutter en gang i uka) for å tilføre kroppen vitamin D og føle meg vel. Har gått til innkjøp av nye dyre klær som sitter etter figuren (dette ble glemt før fordi jeg kun kjøpte klær til ungene, og til nøds til meg selv på Cubus og Lindex - men disse klærne mister form etter to vask). Har også foretatt mental "overhaling" og begynt å bry meg mindre om hva folk sier, begynt å gå med hodet hevet og smile mer. Har dere flere tips til meg hvordan bli mer attraktiv? For jeg føler meg mer attraktiv nå enn noen sinne, har fått mye bedre selvtillit, men får fortsatt null tilbakemeldinger og oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 21fa6...14e Les miniboken "Smarte råd for smarte jenter" av Elizabeth Wurtzel. Hun skriver noe slikt som "Ha meninger! Ingenting er så attraktivt som en kvinne som har peiling og oppriktig interesserer seg for noe utenfor sladderpressen og sitt eget liv! Enhver kvinne som med kunnskap og glød i et middagsselskap kan drøfte noe som interesserer henne og engasjerer andre, vil få alle mennene der til å ønske at de kunne ligge med henne." Min erfaring er faktisk at det er mye sant i det . Jeg ble noen måneder etter en fest en gang stoppet på gaten av en mann, som sa at han ikke hadde glemt meg etter den kvelden der jeg full og engasjert ved et kjøkkenbord på fest hadde snakket glødende om u- landsproblematikk og fremtidige drømmereiser til (den gang) lite besøkte land. Mente etter festen å ha registrert at flere av mennene rundt bordet så på meg med et lengtende blikk, men frem til jeg ble stoppet på gaten den dagen, så hadde jeg hele tiden lurt på om det bare var noe jeg innbilte meg. Anonymous poster hash: 393e7...7d7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #10 Skrevet 10. august 2016 Les miniboken "Smarte råd for smarte jenter" av Elizabeth Wurtzel. Hun skriver noe slikt som "Ha meninger! Ingenting er så attraktivt som en kvinne som har peiling og oppriktig interesserer seg for noe utenfor sladderpressen og sitt eget liv! Enhver kvinne som med kunnskap og glød i et middagsselskap kan drøfte noe som interesserer henne og engasjerer andre, vil få alle mennene der til å ønske at de kunne ligge med henne." Min erfaring er faktisk at det er mye sant i det . Jeg ble noen måneder etter en fest en gang stoppet på gaten av en mann, som sa at han ikke hadde glemt meg etter den kvelden der jeg full og engasjert ved et kjøkkenbord på fest hadde snakket glødende om u- landsproblematikk og fremtidige drømmereiser til (den gang) lite besøkte land. Mente etter festen å ha registrert at flere av mennene rundt bordet så på meg med et lengtende blikk, men frem til jeg ble stoppet på gaten den dagen, så hadde jeg hele tiden lurt på om det bare var noe jeg innbilte meg. Anonymous poster hash: 393e7...7d7 Det er jo det som egentlig er problemet. For ca 5-6 år siden har jeg begynt i å drite i at andre kanskje mener mine meninger er rare, ler av meg, og begynte å delta aktivt i samtaler. Jeg er høyt utdannet og interesserer meg for mye, bortsett fra Se og Hør, "litteratur" som 50 Shades og Hotell Cæsar. Jeg har også interesse for motor og luftfart, og har en god del kunnskaper innen dette. Er med i et politisk parti og elsker saklige diskusjoner om politikk uten drittkasting. Har også interesse innen forskjellige typer musikk, kunst og vitenskap. Likevel opplever jeg at ingen synes at jeg er attraktiv. Har ikke blitt sjekket opp av andre enn min mann på sikkert 10 år. Og jeg er den som gjerne går ut, danser, drar på besøk, deltar på arrangementer, dugnader og andre sosiale tilstelninger. Anonymous poster hash: 21fa6...14e
klg,2 boys now:) Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 Mine umiddelbare tanker; Menn liker langt hår, ikke tøft hår. De liker naturlig sminke. Fremhev øyenene, men ikke tegn tusjstreker til øyebryn. Også må du virke blid, men litt mystisk. Hilsen femme fatale 😊 Anonymous poster hash: ac1a6...0ae Må bare kommentere det du sa om menn å kort hår.det stemmer virkelig ikke.om en kler kort hår og får den rette klippen kan det være veldig sexy.vet mange menn som elsker det
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #12 Skrevet 10. august 2016 Må bare kommentere det du sa om menn å kort hår.det stemmer virkelig ikke.om en kler kort hår og får den rette klippen kan det være veldig sexy.vet mange menn som elsker det Jeg tror ikke menn flest hadde sagt nei til Halle Berry (som vanligvis er korthåret) eller korthåret utgave av Rihanna, Charlize Theron eller Julia Styles. Anonymous poster hash: 21fa6...14e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #13 Skrevet 10. august 2016 Det er jo det som egentlig er problemet. For ca 5-6 år siden har jeg begynt i å drite i at andre kanskje mener mine meninger er rare, ler av meg, og begynte å delta aktivt i samtaler. Jeg er høyt utdannet og interesserer meg for mye, bortsett fra Se og Hør, "litteratur" som 50 Shades og Hotell Cæsar. Jeg har også interesse for motor og luftfart, og har en god del kunnskaper innen dette. Er med i et politisk parti og elsker saklige diskusjoner om politikk uten drittkasting. Har også interesse innen forskjellige typer musikk, kunst og vitenskap. Likevel opplever jeg at ingen synes at jeg er attraktiv. Har ikke blitt sjekket opp av andre enn min mann på sikkert 10 år. Og jeg er den som gjerne går ut, danser, drar på besøk, deltar på arrangementer, dugnader og andre sosiale tilstelninger. Anonymous poster hash: 21fa6...14e Mulig gifteringen på fingeren spiller en rolle? Anonymous poster hash: 393e7...7d7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #14 Skrevet 10. august 2016 Det er jo det som egentlig er problemet. For ca 5-6 år siden har jeg begynt i å drite i at andre kanskje mener mine meninger er rare, ler av meg, og begynte å delta aktivt i samtaler. Jeg er høyt utdannet og interesserer meg for mye, bortsett fra Se og Hør, "litteratur" som 50 Shades og Hotell Cæsar. Jeg har også interesse for motor og luftfart, og har en god del kunnskaper innen dette. Er med i et politisk parti og elsker saklige diskusjoner om politikk uten drittkasting. Har også interesse innen forskjellige typer musikk, kunst og vitenskap. Likevel opplever jeg at ingen synes at jeg er attraktiv. Har ikke blitt sjekket opp av andre enn min mann på sikkert 10 år. Og jeg er den som gjerne går ut, danser, drar på besøk, deltar på arrangementer, dugnader og andre sosiale tilstelninger. Anonymous poster hash: 21fa6...14e Jeg vil ellers tro at noen menn kan føle seg truet av at du har mye kunnskaper på et mannsdominert område som motor og luftfart, men støtter deg i å fortsatt vise hvem du er og være deg selv ! (snakk i vei, så fremt de du snakker med også viser interesse for temaet). Anonymous poster hash: 393e7...7d7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #15 Skrevet 10. august 2016 Jeg tenkte med en gang at du er singel, men leser nå at du er gift. Hvorfor er det da så viktig med oppmerksomhet fra andre menn? Er du ikke fornøyd med mannen din? Og hvis mennene vet at du er gift, så er det vel naturlig at de ikke flørter med deg. Anonymous poster hash: 7d4b8...107
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #16 Skrevet 10. august 2016 Jeg tenkte med en gang at du er singel, men leser nå at du er gift. Hvorfor er det da så viktig med oppmerksomhet fra andre menn? Er du ikke fornøyd med mannen din? Og hvis mennene vet at du er gift, så er det vel naturlig at de ikke flørter med deg. Anonymous poster hash: 7d4b8...107 tenkte ikke på flørting, men i første omgang å bli sett, få komplimenter. Nei, jeg er ikke fornøyd med en mann som synes jeg er uattraktiv og ikke vil ha sex. Tenkte jo i første rekke å bli mer attraktiv for ham, men hadde ikke skadet å få litt positiv oppmerksomhet fra andre også. Anonymous poster hash: 21fa6...14e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #17 Skrevet 10. august 2016 Gå til frisør og få vokset og farget øyenbryn! Det blir råflott og rammer inn ansiktet perfekt 😃 Anonymous poster hash: d0863...82c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #18 Skrevet 10. august 2016 Jeg tror ikke menn flest hadde sagt nei til Halle Berry (som vanligvis er korthåret) eller korthåret utgave av Rihanna, Charlize Theron eller Julia Styles. Anonymous poster hash: 21fa6...14e Dessverre er det null sjangs for at verken HI eller noen av dere andre damer er såpass flotte og vakre som disse kvinnene. Det er nemlig kun smellvakre kvinner som kler kort hår. Dere andre med kort hår ser ut som traktorlesber eller transvestitter. Menn flest tenner på langt hår. Ferdig diskutert. Anonymous poster hash: ac1a6...0ae
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #19 Skrevet 10. august 2016 Dessverre er det null sjangs for at verken HI eller noen av dere andre damer er såpass flotte og vakre som disse kvinnene. Det er nemlig kun smellvakre kvinner som kler kort hår. Dere andre med kort hår ser ut som traktorlesber eller transvestitter. Menn flest tenner på langt hår. Ferdig diskutert. Anonymous poster hash: ac1a6...0ae Absolutt ikke ferdig diskutert. Jeg er mer søt enn direkte vakker, og har aldri hatt så draget som da jeg hadde kort hår. Det definerer ansiktet bedre, og fremhever øynene. Anonymous poster hash: 393e7...7d7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #20 Skrevet 10. august 2016 Dessverre er det null sjangs for at verken HI eller noen av dere andre damer er såpass flotte og vakre som disse kvinnene. Det er nemlig kun smellvakre kvinner som kler kort hår. Dere andre med kort hår ser ut som traktorlesber eller transvestitter. Menn flest tenner på langt hår. Ferdig diskutert. Anonymous poster hash: ac1a6...0ae Jeg er uenig med dette! Jeg har kort hår og har like mye draget nå som da jeg hadde langt blondt hår! Selv om du synes det er sexy med langt hår, så er ikke alle som deg! Ferdig diskutert! Anonymous poster hash: 54ad7...af5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #21 Skrevet 10. august 2016 Dessverre er det null sjangs for at verken HI eller noen av dere andre damer er såpass flotte og vakre som disse kvinnene. Det er nemlig kun smellvakre kvinner som kler kort hår. Dere andre med kort hår ser ut som traktorlesber eller transvestitter. Menn flest tenner på langt hår. Ferdig diskutert. Anonymous poster hash: ac1a6...0ae Kort hår er i hvert fall mye bedre enn tynt, pistrete livløst hår i kommunegrått. Noe jeg til vanlig har. Anonymous poster hash: 21fa6...14e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #22 Skrevet 10. august 2016 Til Hi, kutt hvertfall umiddelbart ut det solariumtullet. Fryktelig stygt å være brun - og (snart) rynkete! Anonymous poster hash: adfc4...fa9
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #23 Skrevet 10. august 2016 Mitt tips spar litt hår. Her i Norge er det vanlig at vi kvinner klipper oss korte etter 35-års alder. Mens langt hår ser veldig fint og femenint ut. Og lær deg noen smarte triks til øyesminke. Finnes sminkekurs som ikke er så dyre.. Lykke til Anonymous poster hash: 49dfd...314
Monajenten Skrevet 10. august 2016 #24 Skrevet 10. august 2016 Mitt tips spar litt hår. Her i Norge er det vanlig at vi kvinner klipper oss korte etter 35-års alder. Mens langt hår ser veldig fint og femenint ut. Og lær deg noen smarte triks til øyesminke. Finnes sminkekurs som ikke er så dyre.. Lykke til Anonymous poster hash: 49dfd...314 Det er jo ikke alle som kan ha langt hår, da noen av oss er beæret med tynt, pistrete hår som ser helt forferdelig ut. Det er da fryktelig sneversynt å si at alle damer med kort hår er stygge og ser ut som "traktorlesber".
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #25 Skrevet 10. august 2016 Det er jo ikke alle som kan ha langt hår, da noen av oss er beæret med tynt, pistrete hår som ser helt forferdelig ut. Det er da fryktelig sneversynt å si at alle damer med kort hår er stygge og ser ut som "traktorlesber". Men det er jo sant! Og det er sant at de aller fleste klipper seg kort mellom 35 og 40-års alder. Og ser ut som pensjonister resten av livet. Menn liker langt hår best. Har du tynt hår kan man faktisk veve inn litt ekstra hår, føne inn volum, ta en lett permanent. Anonymous poster hash: ac1a6...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå