Gå til innhold

Tips til sminke som skjuler ekstrem rødme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rosacea og er noen dager ekstremt rød. Må ha noe som dekker godt.

Bruker tikei nå , og rødmen syns godt gjennom..

Burde jeg bruke noe under foundation i tillegg ?

Anonymous poster hash: b7f26...402

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bruke noe med grønt i.

Slitt med rød nese i alle år og Loreal CC-krem skjuler faktisk alt.

Anonymous poster hash: 9eedd...ee6

Skrevet

Du må bruke noe med grønt i.

Slitt med rød nese i alle år og Loreal CC-krem skjuler faktisk alt.Anonymous poster hash: 9eedd...ee6

Trur nok jg må bruke foundation i tillegg. Er ekstremt betennelsesrød, så må ha noe som virkelig dekker .

Hi

Skrevet

cc kremer er faktisk veldig bra til sånn, jeg har kjøpt fra utlandet på nett. Også finnes det en krem som heter Dermacol eller noe sånn, den dekker visstnok helt fantastisk. Sjekk ut ebay, jeg mener det virkelig.

Anonymous poster hash: 88b22...587

Skrevet

De har også en grønn krem på apoteket som du smører under sminken. Den dekker veldig bra. Husker ikke hva den heter.

Anonymous poster hash: 16d79...906

Skrevet

En grønn primer og Estee Lauder double wear👍🏻 eller smashbox sin, mac.. De merke e har iallefall sminke som dekker alt. Men man må ha rett farge ellers synes det ekstra godt om det er feil.

Anonymous poster hash: 8e71f...cb8

Skrevet

Jeg er skikkelig rød rundt nesten. Bruker en grønn primer fra glo minerals og bare minerals foundation over.

Skrevet

Det første du bør gjøre er å komme deg til en hudpleier som er forhandler av elixir. Jeg har fått et nytt liv etter at jeg startet med denne serien.

Blir mørkeredd når jeg tenker på hvor mye jeg har brukt på diverse kremmer og sminke som ikke har hjulpet meg en tøddel før.

Mvh tidligere rød.

Anonymous poster hash: a60df...90b

Skrevet

Hvor bestiller man den da ? Og hvordan vet jeg hvilken farge jg skal ha ?

Hi

Jeg kjøper den hos hudpleier, vet ikke om den selges på nett eller kun hudpleiesalonger. Mange hudpleiesalonger sender i posten, så det er jo eventuelt en løsning :)

For meg har den vært kjempegod, jeg har eksem og denne holder huden fin hele vinteren og den dekker. Jeg har normal, lys hud og bruker light, den passer de fleste. Er du veldig brun ville jeg gått for medium :)

Anonymous poster hash: 40e86...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...