Gå til innhold

Fortvilet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 2 dager igjen til termin, og jeg er sliten og lei. Hjemme alene med to barn, og jeg synes så synd på dem. Jeg er gretten og drittlei dem akkurat for øyeblikket. Gått på hverandre nesten hver dag i hele sommer. Jeg har bare lyst på litt tid for meg selv, og kunne sove litt f.eks.

Får dårlig samvittighet for at det blir mye ipad, men jeg har ikke andre alternativer føler jeg... Synes det er litt urettferdig at ikke noen kan hjelpe til litt... Men besteforeldre er opptatt med sitt, og mannen på jobb :-(

Anonymous poster hash: 90211...9d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Skjønner deg godt.

Har ikke barna barnehage, eller er det ferie?

Høres ut som om iPad må være lov i din situasjon :)

Klem til deg, og lykke til med fødsel!

Skrevet

Noen dager med iPad og at du er sliten går helt fint! Det er det vanlige som betyr noe, ikke unntakene. Forklar de at du er litt sliten, og beklag hvis du føler det går utover de. Si at snart er det bedre, og la de i mellomtiden få bruke iPad og det som er så mye du trenger:) De koser seg og du får slappet av, akkurat det som er viktig nå:)

Kanskje kan pappa være med den nyfødte et par timer en dag mens dere gjør noe skikkelig koselig sammen, når det passer (om det blir dager, uker eller måneder får være:)).

Anonymous poster hash: b694d...8f8

Skrevet

De går på skolen begge to, og ferien varer noen dager til... Krøp til korset og hintet til bestemoren, så nå dro de dit en liten tur heldigvis... Men kjenner det hadde vært litt deilig om hun kunne spurt av og til.... Spesielt ak nå!

HI

Anonymous poster hash: 90211...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...