Gå til innhold

Jentemammaer ( store jenter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente er 9 år og har startet og utvikle bryst er, hvordan bhg er best som startbh og hvor kjøpe den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topper fra Cubus og H&M bruker mine.

Anonymous poster hash: 6f3b3...3db

Skrevet

Foreløpig ikke behov her, men kommer nok til å kjøpe noen vatterte topper på H&M eller Lindex når de blir plagsomme.

Den ene var hoven for et par måneder siden, men ikke sett noe mer, så håper det drøyer litt til.

Skrevet

Vi har flere topper fra wow. Greit i overgangsfase før de har noe å "fylle" bh en med.

Anonymous poster hash: 096d3...1e9

Skrevet

Topper fra Cubus:-)

Anonymous poster hash: 05826...e2d

Skrevet

11åringen spurt her omdagen om vi kunne kjøpe topper, for nå var vistnok puppene for store til å ikke ha noe. Hun er en skikkelig guttejente, så pupper er bare i veien. Hun skulle ha topper fra H&M. Hun vist nøyaktiv hvor de skulle kjøpes, så jeg kjøpt og håpet jeg traff med str. Ikke hørt noe mer så regner med jeg traff.

Hun begynte å få bryster før storesøster, men hun er så lit jentete at det ikke har vært aktuelt med noen bh eller topper før nå. Storesøste begynte med toppe før hun fikk pupper, for det gjorde alle jentene i klassen.

Anonymous poster hash: adc11...06b

Skrevet

Takk, føler meg litt lost akkurat i denne situasjonen ( hadde villet vente ett par år til liksom) 😄

Skrevet

Vi har hatt både fra Cubus, hennes og Lindex. Synes mange er så smale foran, men de siste vi fant på Lindex var litt bredere.

Anonymous poster hash: 6aa7c...0a6
Skrevet

Kommer jo litt ann på hva jenta selv mener også ☺ Min jente begynte med topp rundt samme alder, men gikk raskt over til bh.

Personlig synes jeg en bh støtter mer iforhold til aktiviteter, vet ikke om det gjelder alle men synes det var vondt til tider før jeg fikk bh og hadde løping i gym fks.

Men så hadde / har jeg store bryster allerede fra 10års alderen , 80 c da jeg var 12 år.

Anonymous poster hash: 0e9dc...0ba

Skrevet

Kommer jo litt ann på hva jenta selv mener også ☺ Min jente begynte med topp rundt samme alder, men gikk raskt over til bh.

Personlig synes jeg en bh støtter mer iforhold til aktiviteter, vet ikke om det gjelder alle men synes det var vondt til tider før jeg fikk bh og hadde løping i gym fks.

Men så hadde / har jeg store bryster allerede fra 10års alderen , 80 c da jeg var 12 år.

80c da du var 12! Var du veldig overvektig da? Synes alle 12åringer jeg ser er så spinkle

Anonymous poster hash: 707d7...cab

Skrevet

80c da du var 12! Var du veldig overvektig da? Synes alle 12åringer jeg ser er så spinkle

Ikke sånn gigantisk. Men ja, hadde mer dame kropp enn mange av de pga tidligere pubertet. Rundt 60kg

Skrevet

Antar hun ikke fikk noe tilpasning, eller hadde BH'en så stramt som den skal være..... Ser for meg hun handlet selv,- kanskje. Gjorde jeg i starten i allefall.  Feil en, BH skulle pass på det innerste hakket,- ikke det ytterste,- og skulle ihvertfall ikke stramme under... Da blir det fort man velger noen størrelser for stort i omkrets...Jeg er forresten 180 høy, nært 80kg og har 65cm i omkrets på Cubus sine BH'er, ellers er jeg 70 noen andre steder. HM er jeg vel 75.... Min datter på 13, og helt gjennomsnittlig bygd bruker 65, men skulle nok maks hatt 55cm, men det er ikke å finne. Dessverre... For puppene er der.

Anonymous poster hash: 78004...df6

Skrevet

Antar hun ikke fikk noe tilpasning, eller hadde BH'en så stramt som den skal være..... Ser for meg hun handlet selv,- kanskje. Gjorde jeg i starten i allefall.  Feil en, BH skulle pass på det innerste hakket,- ikke det ytterste,- og skulle ihvertfall ikke stramme under... Da blir det fort man velger noen størrelser for stort i omkrets...Jeg er forresten 180 høy, nært 80kg og har 65cm i omkrets på Cubus sine BH'er, ellers er jeg 70 noen andre steder. HM er jeg vel 75.... Min datter på 13, og helt gjennomsnittlig bygd bruker 65, men skulle nok maks hatt 55cm, men det er ikke å finne. Dessverre... For puppene er der.

Anonymous poster hash: 78004...df6

Det var da en bombastisk antagelse. Jeg ble også utvikler svært tidlig og mamma var veldi oppatt av at BH-er skulle sitte skikkelig så jeg ikke fikk trøbbel med nakke og skuldre (alle kvinner i min familie har store pupper). For min del vet jeg at jeg hadde rett størrelse på den alderen, men om det var 75C eller 75D den gang husker jeg ikke helt. Nå er det i hvert fall 75-80F/G. Folk flest tok meg for å være ca 17 år da jeg var 12 år, hadde skikkelig lekker timeglassfasong.

Anonymous poster hash: 3fd91...895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...