Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Jeg jobber et sted som er veldig hyggelig, men trives ikke. Føler ikke jeg går brukt meg som sykepleier slik jeg ønsker. Jobbet kun 7 mnd før jeg ble gravid. Er nå i barselpermisjon. Er det stygt av meg å planlegge oppsigelse 3 mnd før permisjonen er over slik at jeg ikke kommer tilbake? Sjefen er så snill med meg. Tilrettelagt for alt under svangerskapet og hatt full forståelse når jeg ikke klarte jobbe. Får så dårlig samvittighet... Anonymous poster hash: c7510...44c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Du har rett til å si opp og til å finne deg en annen jobb, men jeg synes du i hvertfall skal si klart fra hvorfor du sier opp og at du har satt pris på tilretteleggingen. Er du egentlig sikker på at du vil få like lite givende arbeid når du ikke er gravid? Noen ganger må man overlate kjedelige oppgaver til den man tilrettelegger for. Det er ikke bestandig det er givende oppgaver som er forenlige med graviditet. Anonymous poster hash: 2f788...e27
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 er i samme situasjon..har en helgestilling..men er redd sjefen tror jeg ikke liker meg. jeg liker meg da..trenger bare mer jobb Anonymous poster hash: 4ad66...e50
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 synes ikke det er frekt.jeg har selv søkt andre jobber. Anonymous poster hash: 4ad66...e50
jojoen Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Jeg var i en lignende situasjon da jeg var i permisjon. Lekte mad tanken på å si opp, da jeg synes jobben er så kjedelig og lite utfordrende. Jeg gjorde det ikke, og etter at jeg kom tilbake må jeg si jeg var veldig glad for det. Jobben var ikke blitt mer interessant, men jeg syntes det var ganske tøft å begynne på jobb igjen, mens jeg fortsatt hadde våken netter og slitsomme ettermiddager. Nå når søvnrutiner, barnehage og alt sånn er på plass, kan jeg heller begynne å se meg om etter en annen jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå