Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Jeg kan ikke bruke så mye forskjellig pga leidenmutasjon (fare for blodpropp) Kan bruke: p stav : blør mye av den Cerazette: blør av den også Hormonspiral: virker skummelt Kobberspiral: legen anbefaler ikke Flere alternativer?? Anonymous poster hash: 9e3d7...2e9
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Pessar Kondom P-ring? Kanskje hormoner i den? Sterilisering Anonymous poster hash: 1fc56...aa1
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Hva er skummelt med hormonspiral? Raskt og enkelt å sette inn, meget god beskyttelse, merker ingenting til den, blør ikke og ingen pms. Jeg har hatt min i 9 år nå og merker ingenting til den. Anonymous poster hash: b0ad4...c3d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Hva er skummelt med hormonspiral? Raskt og enkelt å sette inn, meget god beskyttelse, merker ingenting til den, blør ikke og ingen pms. Jeg har hatt min i 9 år nå og merker ingenting til den. Anonymous poster hash: b0ad4...c3d Hvor stor er en spiral? Ikke vond i det hele tatt å sette inn? Hvordan ser den ut? 😬 Anonymous poster hash: 4bd9d...c43
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Hva er skummelt med hormonspiral? Raskt og enkelt å sette inn, meget god beskyttelse, merker ingenting til den, blør ikke og ingen pms. Jeg har hatt min i 9 år nå og merker ingenting til den. Anonymous poster hash: b0ad4...c3d Må man ikke bytte etter 5 år? Anonymous poster hash: 1fc56...aa1
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 Hva er skummelt med hormonspiral? Raskt og enkelt å sette inn, meget god beskyttelse, merker ingenting til den, blør ikke og ingen pms. Jeg har hatt min i 9 år nå og merker ingenting til den. Anonymous poster hash: b0ad4...c3d Oj, den er det på tide å bytte ut, ellers blir du lett den neste som sier "gravid på hormonspiral" Anonymous poster hash: 0bb2f...970
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 Oj, den er det på tide å bytte ut, ellers blir du lett den neste som sier "gravid på hormonspiral" Anonymous poster hash: 0bb2f...970 Jeg èr såpass gammel at det er en grei nok beskyttelse for meg. Den virker fortsatt, bare ikke riktig like godt som de første årene. Har diskutert det med legen (er over 50). Anonymous poster hash: b0ad4...c3d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #8 Skrevet 10. august 2016 Hormonspiral. Jeg var også skeptisk til det, syns det virket ekkelt å ha et fremmedlegeme i kroppen på den måten og redd for å sette den inn, at det skulle gjøre vondt. Nå har jeg hatt den i snart seks måneder, var ikke vondt å sette inn og tenker ikke over at den er der. Mensen er også snart borte pga spiralen Anonymous poster hash: 9e492...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå