Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Caroline har visstnok designet en ny kolleksjon sko, og de fleste tror vel ikke egentlig at hun kan alt om skodesign, akkurat. Da jeg kom over den utvekslingen her på instagram så fikk jeg bakoversveis: Noen spør om akkurat det de fleste tenker om dette, og ektemannen Lars Kristian OG noen fra Bianco protesterer, og Bianco blir direkte frekke! Lever ikke de av kunder? https://www.instagram.com/p/BImV3s1BTmU/ Anonymous poster hash: 7690f...7d0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Sjekk tråden på kvinneguiden, er ganske grundig diskutert der. Men enig at de har en arrogant holdning ovenfor potensielle kunder ja! Anonymous poster hash: 39497...491
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Jeg tror det er slettet en del kommentarer for det der henger ikke på greip. Så lurer jeg på hva det maset om at de må ha innsyn i prosessen er? Det er det rareste. De er jo bare ute etter å ta henne. Anonymous poster hash: 43923...ecd
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Den tråden på Kvinneguiden er bare imponerende! Tenk hvis de mest ivrige hadde brukt tiden og ressursene sine på noe som faktisk betyr noe, da kunne de gjort en forskjell. Istede sitter de og tar printscreen av alle bilder og innlegg, zoomer inn på alle bilder og leser alle blogginnlegg med lupe for å finne noe å ta henne på. Jeg er enig i at dama er irriterende i sin streben etter å fremstå perfekt, men så hva? Jeg mener oppriktig at de som bruker så mye tid og energi faktisk har for lite å ta seg til i hverdagen. Og jeg kunne ikke tenke meg hverken skoene eller veskene hennes til den prisen. Skal jeg betale 3000 for en veske skal den ha litt mer stil enn de. Anonymous poster hash: d590b...294
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Jeg synes det er bra at noen sier fra at de ikke liker jug og bedrag fra CBE! Hvor finner jeg den tråden på Kvinneguiden? Var det der de fant ut at Caroline hadde redigert seg mager også? Anonymous poster hash: 7690f...7d0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 Jeg synes det er bra at noen sier fra at de ikke liker jug og bedrag fra CBE! Hvor finner jeg den tråden på Kvinneguiden? Var det der de fant ut at Caroline hadde redigert seg mager også? Anonymous poster hash: 7690f...7d0 På rampelys. Redigeringsskandalen tror jeg er i en tråd som ble låst. Men den er der. Anonymous poster hash: b5e81...32c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 Nå synes jeg dama er ganske teit...men dette er storm i vannglass. Selvfølgelig har ikke hun lagd skoene, men bestemt utseende? Bianco sko er jo heller ikke håndlagd. Er nok mange progotyper hvor designen kan endres litt for hver sesong Anonymous poster hash: 395ff...fa3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #8 Skrevet 10. august 2016 Herregud, vi har flere bloggere som designer sko, f.eks Camilla Pihl. Er det noe å bry seg om at vi nå bruker CBE? Få dere et liv. Anonymous poster hash: 98700...a37
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #9 Skrevet 10. august 2016 Nei, det er ikke noe problem at DERE bruker henne, men jeg har et problem med at hun kaller seg skodesigner når hun åpenbart ikke er det. Så har jeg et problem med å bli løyet rett opp i ansiktet flere ganger av disse folka. I tillegg har jeg et problem med elendig kundebehandling, slik som fra Bianco. Anonymous poster hash: 7690f...7d0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #10 Skrevet 10. august 2016 Nei, det er ikke noe problem at DERE bruker henne, men jeg har et problem med at hun kaller seg skodesigner når hun åpenbart ikke er det. Så har jeg et problem med å bli løyet rett opp i ansiktet flere ganger av disse folka. I tillegg har jeg et problem med elendig kundebehandling, slik som fra Bianco. Anonymous poster hash: 7690f...7d0 Men hvordan kan du si at hun ikke har designet skoene da? Bianco sier jo selv at hun har vært med helt fra starten og jobbet tett med designerene deres. Dere syns og mener veldig mye, men kan bevise svært lite. Anonymous poster hash: d590b...294
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 Fnis, måtte se innom bloggen etter denne posten her. Nå har hun funnet opp moussaka, men hun vet det ikke selv.. Anonymous poster hash: 7f158...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå