Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 ..stryke meg i håret,kose og klemme meg på ryggen,holde rundt meg på en fest for litt siden. Vi har tre barn og ting er egentlig bare kjett med meg og mannen for tiden.Han gjør ingenting hjemme,han gir meg ikke oppmerksomhet eller får meg til å føle meg bra.Jeg har ikke overskudd.. Han er et stort irritasjonsmoment og jeg kjenner at jeg vil heller være litt for meg selv.Orker ikke gå å tråkke oppå han hele tiden.Jeg føler at hva enn jeg gjør så er det ikke bra nok.Det har kommet så langt at jeg ikke orker å fortelle om ting som skjer rundt meg som jeg bryr meg om. Så var vi på denne festen..Og han var så snill.Vi satt i sofaen,han holdt rundt meg og han strøk meg i håret.Det føltes så godt. Han sa også at han ikke klarte la være.. Føler det er feil mot mannen min..men..jeg vet ikke..Det skjedde jo ikke noe mer enn det.Men bare det å få oppmerksomheten og bekreftelsen på at jeg var tess.. Jeg tenker jo litt på han og jeg hadde aldri gått for fristelsen..men jeg skjønner nå,at det lett kan skje om en ikke har det bra selv.Jeg er mye sint og lei meg for tiden og er nok lengre nede enn det jeg tror. Jeg er ei jente som er totalt imot utroskap..og det er rart at det er jeg som har havnet i "situasjonen".. Jeg er litt fortvila..jeg vet egentlig ikke hva jeg tenker om det selv. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget..men jeg føler jeg må si det til noen... Noen som har vært borti det samme? Anonymous poster hash: 2599b...082
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Det er helt tydelig at du ikke har det godt i forholdet ditt. Da må du ta et valg. Enten så jobber du med forholdet for at dere skal få det bra igjen. Eller du går fra mannen. Snakk med mannen din, fortell at du er lei deg for at dere har sklidd så langt fra hverandre og at hvis dere skal greie å holde familien sammen så må dere jobbe med forholdet. Og så forteller du at du har bestilt time til familievernkontoret for parterapi (ring fvk i morgen og bestill en time). Om mannen din ikke vil jobbe med forholdet, da har du svaret ditt - du kan ikke redde forholdet alene, og da kan du like gjerne gå istedenfor å la forholdet spise deg opp fra innsiden. Om mannen ikke vil være med i parterapi så tar du likevel timen til fvk alene, det kan være godt å få snakket med noen som er nøytral i den situasjonen. Se om du får mannen i prat, hva var det som gjorde at dere falt for hverandre, hvilke planer og drømmer hadde dere om fremtiden - er det noe dere kan gjøre for å finne tilbake til det? Hva trenger du, hva trenger han? Første prioritet tror jeg må være å komme i snakk med hverandre + parterapi. Samtidig må dere få i gang en ordning hvor dere deler på felles ansvar i hjemmet. Ingen har det godt om de blir tatt for gitt, og når mannen overlater alt hjemme til deg så tar han deg for gitt på det feltet. Se også om det er ting ved ham du tar for gitt. Når forholdet hjemme er som du beskriver så har jeg forståelse for at du nøt den situasjonen du var i, hvor en annen hyggelig mann gir deg oppmerksomhet som person og kvinne og også gir deg fysisk nærhet i form av kjærtegn. Du har ikke tråkket mye over streken - men ta dette som en positiv ting, nå har du muligheten til å ta et oppgjør med livet ditt, en mulighet til å få det bedre. Enten med mannen din fordi dere begge jobber for det og begynner å se hverandre igjen. Eller uten mannen, hvor du heller skaper et liv hvor også du kan få det godt. Lykke til Anonymous poster hash: 01a87...0a4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Hadde du syntes det var greit om det var mannen din som gjorde det med en annen dame? Anonymous poster hash: a1d3d...280
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Denne er jo klassisk. Det kan skje alle, samme hvor mye man er imot utroskap. Som hun over skrev; jobb med forholdet eller gå. Men da bør du være helt sikker.. Anonymous poster hash: f7f47...82c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Hahaha - du er nok ikke den første dama denne mannen har tafset på. Anonymous poster hash: 57dcb...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå