Gå til innhold

Hvor mange kaker til konfirmasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kaker bør jeg ha til 15 voksne og 4 barn? Og hvilke kaker bør det være?

 

Anonymous poster hash: f81bc...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange!! Vi har minst 8, helst 10!

 

Anonymous poster hash: 44018...a3b

Skrevet

Med 20 stykker ville jeg nok hatt minst 5 kaker. Folk skal kunne velge litt.

Skrevet

Med 20 stykker ville jeg nok hatt minst 5 kaker. Folk skal kunne velge litt.

Hvilke kaker ville du hatt? Har tenkt: konfirmasjonskaken, verdens beste, suksessterte...

Hi

 

 

Anonymous poster hash: f81bc...df1

Skrevet

Jeg pleier å beregne max 5 personer pr kake.

 

Anonymous poster hash: e8bb8...56c

Skrevet

Ville hatt 5. Ikke for mengden, men variasjon. Noen av kakene kan gjerne være mindre (f.eks rund 20cm) hvis ikke dere er så veldig på kaker. Spe gjerne på med enklere ting, som frukt, kjeks fra pakke, eller ferdigsmurte lefser.

 

Anonymous poster hash: d9e8b...e61

Skrevet

Takk for svar.

Hi

 

Anonymous poster hash: f81bc...df1

Skrevet

Ville nok hvertfall hatt fem stk. Heller flere små enn få store kaker. Vi hadde konfirmasjon i våres og fant ut at sjokoladekake burde vi hatt. Ungene som var der, spiste ikke mye av de bløte og mer spessielle kakene. De burde hatt en kake de kunne hatt i hånden.

 

Her bestilte de marsipankake (konfirmasjonskaken) utifra hvor mange gjesterr vi var, altså til 40stk. Det hadde de ikke trengt, til 20pers blir en stor kake og den blir fin. Ha heller flere kaker, for folk tar ikke sp store stykker. Og bestiller du en kake til 40pers så er det beregnet at det er eneste kake, altså store biter pr pers.

 

Anonymous poster hash: f4e8b...0ff

Skrevet

Ville nok hvertfall hatt fem stk. Heller flere små enn få store kaker. Vi hadde konfirmasjon i våres og fant ut at sjokoladekake burde vi hatt. Ungene som var der, spiste ikke mye av de bløte og mer spessielle kakene. De burde hatt en kake de kunne hatt i hånden.

 

Her bestilte de marsipankake (konfirmasjonskaken) utifra hvor mange gjesterr vi var, altså til 40stk. Det hadde de ikke trengt, til 20pers blir en stor kake og den blir fin. Ha heller flere kaker, for folk tar ikke sp store stykker. Og bestiller du en kake til 40pers så er det beregnet at det er eneste kake, altså store biter pr pers.

 

Anonymous poster hash: f4e8b...0ff

Sjokoladekake ja, det hadde jeg glemt. Eller brownies.

Hi

 

 

Anonymous poster hash: f81bc...df1

Skrevet

Marsipankake, ostekake, suksessterte, sjokoladekake, fruktkake+++++

 

Anonymous poster hash: 368ba...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...