Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Hvor mange kaker bør jeg ha til 15 voksne og 4 barn? Og hvilke kaker bør det være? Anonymous poster hash: f81bc...df1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Mange!! Vi har minst 8, helst 10! Anonymous poster hash: 44018...a3b
Mia_73 Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Med 20 stykker ville jeg nok hatt minst 5 kaker. Folk skal kunne velge litt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Med 20 stykker ville jeg nok hatt minst 5 kaker. Folk skal kunne velge litt. Hvilke kaker ville du hatt? Har tenkt: konfirmasjonskaken, verdens beste, suksessterte... Hi Anonymous poster hash: f81bc...df1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Jeg pleier å beregne max 5 personer pr kake. Anonymous poster hash: e8bb8...56c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Ville hatt 5. Ikke for mengden, men variasjon. Noen av kakene kan gjerne være mindre (f.eks rund 20cm) hvis ikke dere er så veldig på kaker. Spe gjerne på med enklere ting, som frukt, kjeks fra pakke, eller ferdigsmurte lefser. Anonymous poster hash: d9e8b...e61
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Takk for svar. Hi Anonymous poster hash: f81bc...df1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Ville nok hvertfall hatt fem stk. Heller flere små enn få store kaker. Vi hadde konfirmasjon i våres og fant ut at sjokoladekake burde vi hatt. Ungene som var der, spiste ikke mye av de bløte og mer spessielle kakene. De burde hatt en kake de kunne hatt i hånden. Her bestilte de marsipankake (konfirmasjonskaken) utifra hvor mange gjesterr vi var, altså til 40stk. Det hadde de ikke trengt, til 20pers blir en stor kake og den blir fin. Ha heller flere kaker, for folk tar ikke sp store stykker. Og bestiller du en kake til 40pers så er det beregnet at det er eneste kake, altså store biter pr pers. Anonymous poster hash: f4e8b...0ff
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 Ville nok hvertfall hatt fem stk. Heller flere små enn få store kaker. Vi hadde konfirmasjon i våres og fant ut at sjokoladekake burde vi hatt. Ungene som var der, spiste ikke mye av de bløte og mer spessielle kakene. De burde hatt en kake de kunne hatt i hånden. Her bestilte de marsipankake (konfirmasjonskaken) utifra hvor mange gjesterr vi var, altså til 40stk. Det hadde de ikke trengt, til 20pers blir en stor kake og den blir fin. Ha heller flere kaker, for folk tar ikke sp store stykker. Og bestiller du en kake til 40pers så er det beregnet at det er eneste kake, altså store biter pr pers. Anonymous poster hash: f4e8b...0ff Sjokoladekake ja, det hadde jeg glemt. Eller brownies. Hi Anonymous poster hash: f81bc...df1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Marsipankake, ostekake, suksessterte, sjokoladekake, fruktkake+++++ Anonymous poster hash: 368ba...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå