Gå til innhold

Barnehagemammaer, hjelp! Soving,seler,tfk vogn...se hit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei snuppe på 20 mnd som skal sove for første gang i bhg i morgen. Den vogna ho skal ligge i har vi ikke brukt på en god stund (siden i vinter faktisk) fordi vi har en mindre og lettere vogn. Har en vinterpose til vogna, men den blir jo alt for varm nå..Så sender med et litt tykt teppe og et fleece-pledd. Har en TFK-vogn, med 5 punkts seler.. er dette dumt? Bør det være løse seler? Kjøpte noen på barnas hus, men jeg angrer skikkelig..er en klump bak på ryggen og jeg ser for meg at jenta mi kan skli ut av dem siden det bare er feste rundt magen og over skuldrene. Noen som har erfaring her? Tenkte at ho kunne ligge på et fleecepledd og ha det andre over seg, men med 5 punkt selene går vel dette kanskje ikke?

Uff, føler meg så lost her.. Noen med tfk vogn, eller andre med meninger, som kan hjelpe en stakkars barnehagejomfru her?

Anonymous poster hash: e71ff...d8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vognene vi har i bhg har 5punkt sele, noen har pose i vogna ( da sover barna med posen åpen og ett tynt pledd over seg nå mens det enda er litt varmt ute, ellers så tar vi posen ut og kun bruker pleddet) andre har lammeskinn i vognen og noen har pledd ol alt er mulig, bhg fikser det uansett hva du putter i vognen.

Skrevet

Min sover i TFK hver dag, bruker såklart de faste selene. Min ligger nå for tiden i en easygrow lite sovepose. Legger på ekstra teppe på kalde dager. Man kan fint legge et fleeceteppe under og et teppe over:) Kommer ann på været men husk de kan bli litt kalde når de ligger stille. Anbefaler virkelig den soveposen, superfin utover høsten med litt mer klær i og et teppe over når det blir litt kaldere men fremdeles er for tidlig å ta vinterposen i bruk.

Anonymous poster hash: 451cf...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...