Gå til innhold

Takk for den, liksom.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig gjort å legge ut en artikkel om et barn på 2 som døde av krybbedød i barnehagen nå i disse barnehagestart-tider (sol.no)... Akkurat som om bekymringene ikke var mange nok fra før :(

 

Er selvfølgelig utrolig grusomt for de som opplevde dette.. 💔

 

Anonymous poster hash: cc62c...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også deler du det her? Er ikkje det like dårleg gjort?

Skrevet

Kanskje våkne i fra boblen din og innse at man ikke kan skrive kun om solskinn og glede, men må ta med de tunge tinga i livet.

 

Anonymous poster hash: f6ad0...ee8

Skrevet (endret)

Kanskje våkne i fra boblen din og innse at man ikke kan skrive kun om solskinn og glede, men må ta med de tunge tinga i livet.

 

Anonymous poster hash: f6ad0...ee8

Jammen jeg VIL ikke forholde meg til de tunge tingene i livet. Jeg VIL bare ha solskinn og glede. Dette barnet blir ikke noe mindre dødt av at det skrives om her inne.

Jeg har nok med min egen sorg over en MA tidligere i sommer og jeg plager ikle andre med den.

 

La meg være i boblen min!

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Dårlig gjort å legge ut en artikkel om et barn på 2 som døde av krybbedød i barnehagen nå i disse barnehagestart-tider (sol.no)... Akkurat som om bekymringene ikke var mange nok fra før :(

 

Er selvfølgelig utrolig grusomt for de som opplevde dette.. 💔

 

Anonymous poster hash: cc62c...864

Takk skal DU ha !!! 😑😑😑😑hva er vitsen med at DU gjør akkurat det samme ?????? Sukk 🙈

 

Anonymous poster hash: 8e075...4ac

Skrevet

For det er virkelig deg det er synd på, som må lese om en så tragisk sak.

 

Herregud, sånt må man tåle å lese. Det er jo foreldrene det er synd på, de opplever det verste man kan oppleve som foreldre. De har mistet det kjæreste de har, også sitter du og legger ut på et forum at du synes det var utrolig vanskelig for deg å lese om. Skjerp deg!

 

Anonymous poster hash: 0d485...d1e

Skrevet

Men....nå gjør jo du akkurat det samme?

 

Anonymous poster hash: 3422a...90b

Skrevet

Du gjør jo det samme, samtidig som du bare skriver litt og ikke alt rundt saken!

Skrevet

Jammen jeg VIL ikke forholde meg til de tunge tingene i livet. Jeg VIL bare ha solskinn og glede. Dette barnet blir ikke noe mindre dødt av at det skrives om her inne.

Jeg har nok med min egen sorg over en MA tidligere i sommer og jeg plager ikle andre med den.

 

La meg være i boblen min!

Og ved å nevne din MA så ble det ubehagelig for alle de nygravide som er redde for MA. La oss skrive om solskinn (nei vent - naboen døde av føflekkreft, best å la det ligge), is (ooops, nabodamen er overspiser og dermed overvektig kan ikke skrive om mat som frister henne til å spise mer usunt), barn (nei, min kusine er ufrivillig barnløs - så det er for tungt å lese om) eller ferie (niks, mange som ikke har råd til det og dermed føler mer press og skam fordi de ikke har råd).

 

 

Anonymous poster hash: aa600...edb

Skrevet

Disse barna hadde vel dødd av krybbedød hjemme også? På hvilken måte skulle barnehagen være medvirkende til at det skjedde?



Anonymous poster hash: 72ccf...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...