Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Blitt anbefalt av fastlege å prøve dette, og må innrømme at det virker fiklete og klønete å skulle styre med hver 3. uke. Han sa også at det ikke er noe problem å hoppe over mensen ved å sette inn ny ring med en gang, men er det bra for kroppen å drive med da? Veldig i tvil, hjelp meg gjerne med deres erfaringer! Takk☺ Anonymous poster hash: 26aa9...cfe
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Lett å sette inn. Merker den ikke. Men blitt gravid TO ganger med den. Går ikke på den mer. Anonymous poster hash: c36a9...c16
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 jeg har prøvd. Trodde det skulle bli fiklete, men var ikke det. Må sjekke i starten at den var på plass, at det ikke "datt", men den holdt seg der den skulle være. Etter sex sjekket jeg alltid at den var på plass. Partner kunne ikke legge merke til den. Å hoppe over mens funker greit for noen, uten at det har noe å si. For meg funker ingen hormon-prevansjonsmidler, så for meg var det hormonene som gjorde at jeg sluttet, ikke selve ringen. Ringen er nok av det enkleste og er lokalt. Jeg tåler dessverre ingen hormonelle, verken mini pille p pille, ring chip... Anonymous poster hash: dc89c...0dc
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Jeg brukte før. Synes det funket fint egentlig. Jeg merket ingenting til den, men kjæresten min merket ringen under sex. Jeg begynte derfor å ta ut ringen når vi hadde sex. (Det kan man fint gjøre). Det synes jeg imidlertid ble litt knotete og usexy. Var vel derfor pluss fordi p-piller var billigere at jeg sluttet. Det er null stress å hoppe over mensen. Anonymous poster hash: adce8...23c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Jeg brukte det tidligere og var veldig fornøyd. Ikke fiklete i det hele tatt. Nesten like enkelt å ta den inn og ut som en tampong. Eneste ulempen var at den av og til var i veien når vi hadde sex, men da kan man ta den ut, skylle den og sette den inn igjen. Tror den kan være ute inntil 1 time. Jeg hadde alltid pause mellom ringene, men hadde likevel mensen kun 2-3 ganger i løpet av de 2-3 årene jeg brukte den. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker det nå er at spiral er enda enklere og fungerer enda bedre. Jeg var plaget av migrene da jeg brukte p-piller, men med ring hadde jeg ikke problemer med det i det hele tatt. Anonymous poster hash: 7f71b...e66
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Takk for svar! Opplevde dere at blødningene under mensen ble mindre? Jeg må bruke grønn ob OG bind de tre første dagene av mensen nå, hovedgrunnen til at jeg ble anbefalt p-ring. Hi Anonymous poster hash: 26aa9...cfe
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Jeg fikk mindre blødninger og menssmertene ble bedre også Anonymous poster hash: 1f85b...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå