Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Har noenganger en kjemperar følelse i hele kroppen. Får den ofte rett før jeg sovner og noen ganger på dagen. Vet nesten ikke hvordan jeg skal beskrive den...men følelsen av at noe er veldig stort..men som egentlig er lite... noenganger kan følelsen gå fra å være myk til hard og spiss. haha høres jo helt korny ut..; D men de som har den forstår nok. Jeg kjenner bare et par stykker som har dette..og de forstår hva jeg mener. Er det flere??? Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 En mann i senga med en stiv en?! Stor men liten, slapp men stiv og spiss! 😂😂 Anonymous poster hash: 0da51...78c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Har noenganger en kjemperar følelse i hele kroppen. Får den ofte rett før jeg sovner og noen ganger på dagen. Vet nesten ikke hvordan jeg skal beskrive den...men følelsen av at noe er veldig stort..men som egentlig er lite... noenganger kan følelsen gå fra å være myk til hard og spiss. haha høres jo helt korny ut..; D men de som har den forstår nok. Jeg kjenner bare et par stykker som har dette..og de forstår hva jeg mener. Er det flere??? Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b Får det når jeg har feberfantasier! Jeg syns det er utrolig ubehagelig. Anonymous poster hash: 0bd99...f67
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 JEG VET HVA DU MENER! Tror jeg. Herlighet jeg har ikke opplevd det på lenge, jeg synes det er ganske ubehagelig, ofte sånn at alt kjennes større og beveger seg på en måte osv, klin umulig å beskrive. Anonymous poster hash: 12af4...7f3
Elisun Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Ja. Tror jeg skjønner! Har noen ganger veldig rar følselse jeg og.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 hahaaaa jaaa.... ; D alle tror jeg er gal når jeg prater om dette.. noenganger får jeg det ofte..så kan det gå lange perioder uten. Synes ikke det er ubehagelig..men kan bli slitsomt hvis det varer lenge. Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Ja! Hva ER det? For meg føles det som om tunga mi er kjempestor og fyller hele munnen, samtidig som at den kjennes bittebitte liten. Veldig rart. Anonymous poster hash: f1925...47f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Har noenganger en kjemperar følelse i hele kroppen. Får den ofte rett før jeg sovner og noen ganger på dagen. Vet nesten ikke hvordan jeg skal beskrive den...men følelsen av at noe er veldig stort..men som egentlig er lite... noenganger kan følelsen gå fra å være myk til hard og spiss. haha høres jo helt korny ut..; D men de som har den forstår nok. Jeg kjenner bare et par stykker som har dette..og de forstår hva jeg mener. Er det flere??? Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b Jaaa! Haha så rart! Ligger ofte i senga rett før jeg sovner, og plutselig føles noe som egentlig er lite, kjempestort. Umulig å forklare, men følelsen kom igjen nå når jeg prøvde å forklare det😂 Så rart å lese andre beskrive denne følelsen:) Anonymous poster hash: 26bdc...1d2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 Haha... ja... fikk det når jeg var yngre og var syk. Føltes som jeg holdt noe veldig stort som balanserte på fingertuppene, som var veldig spisse.. Og så føltes det som alt gikk veldig fort, selv om det gikk sakte. Må være en eller annen forstyrrelse. Jeg fikk også for meg at jeg kunne rydde hele Norge.Det var jo bare å begynne nederst og forsette til alt var rydda. :-P Anonymous poster hash: 88c4b...034
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Jeg også hatt den med alt så stort, men allikevel lite 😅 Ja hva er det for noe ?! Anonymous poster hash: 5f828...e3a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #11 Skrevet 9. august 2016 Har noenganger en kjemperar følelse i hele kroppen. Får den ofte rett før jeg sovner og noen ganger på dagen. Vet nesten ikke hvordan jeg skal beskrive den...men følelsen av at noe er veldig stort..men som egentlig er lite... noenganger kan følelsen gå fra å være myk til hard og spiss. haha høres jo helt korny ut..; D men de som har den forstår nok. Jeg kjenner bare et par stykker som har dette..og de forstår hva jeg mener. Er det flere??? Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b Jeg trodde det var bare jeg som hadde den følelsen 🙈 Har ikke hatt det på lenge. Jeg blir også svimmel når disse følelsene kommer! Noen som vet hva det er? Noe må det være ettersom det er flere her som har det. Anonymous poster hash: ec880...abe
LillePunk Skrevet 9. august 2016 #12 Skrevet 9. august 2016 Oj så rart å lese noen beskrive dette!!! Har aldri hørt om andre som har hatt det. Husker første gang jeg opplevde det.. da var jeg liten. Og har det ofte den dag i dag. Haha. Artig å se flere som har dette..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #13 Skrevet 9. august 2016 JA! Og at underlaget er hardt, at hvis en ligger i sengen føles det ut som en ligger på en hard planke. Hva ER det?? Anonymous poster hash: 11bd5...c41
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #14 Skrevet 9. august 2016 Det med tunga og generelt hodet, føles som det blir svæært, sykt ubehagelig synes jeg, må gape/snu på meg for å "komme ut" av det men nytter ikke, bare forandrer form og fortsetter. Anonymous poster hash: 12af4...7f3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #15 Skrevet 9. august 2016 Hva i all verden SNAKKER dere om. Jeg ble så nysgjerrig. Så fascinerende! Anonymous poster hash: 56da9...8e0
Ylva og Mathilde Skrevet 9. august 2016 #16 Skrevet 9. august 2016 Har opplevd det med stor og lite , også kan jeg ligge og tenke "har jeg på meg sokker?", og virkelig konsentrere meg om å kjenne det, men umulig, så må bevege meg eller kjenne med hendene.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 Ja!!! Men har aldri klart å sette ord på det. Jeg hadde det som liten da jeg sov og oppfattet det som mareritt. Det hender ennå jeg får et snev av følelsen. Anonymous poster hash: c2f9e...e4a
LillePunk Skrevet 9. august 2016 #18 Skrevet 9. august 2016 Men hva er dette for noe, tro..? Siden mange tydeligvis opplever dette?
Magia Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 Wow! Sønnen min prøver å forklare meg dette, men jeg har aldri opplevd det!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 Jeg opplever at ting vokser og vokser og vokser mens jeg har øynene lukket. Tar meg sammen, men så er det på'n igjen. Skjer helst rett før jeg sovner. Noen ganger er det som en slags evig spiralfølelse. Utrolig frustrerende! Trodde det bare var meg. Anonymous poster hash: 7254a...ac7
Mononoke Skrevet 9. august 2016 #21 Skrevet 9. august 2016 Det hadde jeg ofte som liten, og hvis jeg lukket øynene så jeg en spesiell grønnfarge som vekslet over til svart og tilbake igjen mens det stod på. Har fått det en sjelden gang som voksen også. Men jeg skjønner godt hva du snakker om.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #22 Skrevet 9. august 2016 Dere som opplever dette, er dere også sånne som opplever ASMR ("hjerneorgasme")? Anonymous poster hash: cadfa...dc9
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #23 Skrevet 10. august 2016 Ja! Hva ER det? For meg føles det som om tunga mi er kjempestor og fyller hele munnen, samtidig som at den kjennes bittebitte liten. Veldig rart. Anonymous poster hash: f1925...47f Hahaaa Jaaa...her å. som om følelsen sitter mellom bakerst på tunga men samtidig helt opp til hjernen. kan nesten ikke klare å lokalisere HVOR den sitter Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #24 Skrevet 10. august 2016 Haha... ja... fikk det når jeg var yngre og var syk. Føltes som jeg holdt noe veldig stort som balanserte på fingertuppene, som var veldig spisse.. Og så føltes det som alt gikk veldig fort, selv om det gikk sakte. Må være en eller annen forstyrrelse. Jeg fikk også for meg at jeg kunne rydde hele Norge.Det var jo bare å begynne nederst og forsette til alt var rydda. :-P Anonymous poster hash: 88c4b...034 merkelig... det med fingertuppene. sånn er det her å..klarer nesten ikke sette ord på det. Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #25 Skrevet 10. august 2016 jeg som starta denne tråden har iallefall ikke hjerneorgasme eller hva det kalles.. bare det her.. vet ikke om andre har det sånn..men som om den følelsen kan deles opp i to kategorier i samme følelse. den ene er den med at følelsen er på en måte bakers på tunga..så føler man at følelsen er i hele seg på en måte..kjempestor..og plutselig bitteliten.. den andre kategorien-som oftes oppstår etterhver under samme følelse-litt senere...føles myk stooor lys...plutselig blir den mørk stikkende spiss irriterende..da er det kjedelig når den siste kommer og vil ha tilbake den store lyse. hahaaa...hva ER det her??? Er tydeligvis ikke forska på..har aldri hørt om noen andre som har snakket om det annet enn meg og min mor, og hadde en veninne før som hadde det..hvis man prøver å forklare det til noen som ikke har sånn blir man bare sett rart på : D det som er spesielt..er at jeg om min mor har det mange ganger samtidig.helt snålt Anonymous poster hash: 3fbb9...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå