Gå til innhold

Tjukk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg dvask, tjukk og utrent?

Har to barn, minste 6 mnd.

Ble antydet at jeg var det i dag.

Vet jeg ikke er tynn og godt trent.

Er syk og får ikke trent så ofre jeg vil, men prøver 2-3 ganger i uka.

Føler meg litt nedfor og lei meg.

Anonymous poster hash: 4f9d9...fee

post-42-298522_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt vanlig! INGEN har lov til å kommentere kroppen til noen som har 6 måneder gamle babyer.

Klart du skal komme deg ut og gå, og ha lørdag som godteridag, men det tar lang tid for kroppen å gå seg til. De siste par kiloene sitter som regel til babyen er året. Hud er ikke gummistrikk, cellene må fornyes, og dette tar tid.

Hadde antydet at noen kunne risikere en gaffel i øyet om de ikke holdt kjeft om barselkvinners kropper.

Skrevet

Du er IKKE dvask og tykk! Ved å legge ut bilde her plasserer du deg i selv i en gapestokk og her vil du få tilbakemeldinger om både det ene og det andre. Vær så snill å hør på meg: du er helt normal! Fin!

Skrevet

Du er helt normal, men det visste du vel.

Anonymous poster hash: b9b17...79d

Skrevet

Nei absolutt ikke tykk og dvask!

Skrevet

Lubben, men er jo ikke noe galt i det. Spesielt siden du nettopp har født!

Anonymous poster hash: c16b7...90d
Skrevet

Lubben liksom. Herregud for ett skrudd syn på kropp. HI: du er helt normal og fin 😃

Anonymous poster hash: 21d2c...d52

Skrevet

Du er fin :) Vær glad i deg selv og kroppen din.

Anonymous poster hash: 7bcc0...0c6

Skrevet

Lubben liksom. Herregud for ett skrudd syn på kropp. HI: du er helt normal og fin

Å ha et skrudd syn på kropp, må vel være å antyde at det å være lubben, er et problem?

Jeg er selv lubben. Jeg synes det er normalt og helt i orden. 

Skrevet

Å ha et skrudd syn på kropp, må vel være å antyde at det å være lubben, er et problem?

Jeg er selv lubben. Jeg synes det er normalt og helt i orden.

Ikke ett problem nei. Men hvis hun mener det der er å være lubben, da er det jammen mange sykelig fete rundt omkring.

Skrevet

Du ser flott ut :) Du har en misunnelsesverdig fin figur.

Hva er det som feiler folk egentlig, som kommenterer sånn ?!

Skrevet

Syns du har litt lik kropp som meg! Jeg føler meg fæl, så var godt for meg også å lese svarene dine!

Men det sitter i hodet på meg. For jeg syns du ser fin ut! Men jeg klarer ikke se det samme på meg selv som jeg ser hos andre.

Anonymous poster hash: 578a6...2f6

Skrevet

Vi har ca. samme kropp, har til nå egentlig følt meg veldig fin.

Fikk som deg en stygg kommentar og føler meg deppa og stygg. Forstår ikke poenget med å spre slik uhygge rundt seg 😔

Anonymous poster hash: 5215f...a08

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Har også følt meg normal. Men denne personen fikk meg til å føle meg meget utilpass med meg selv. Og nå lurer jeg på om jeg virkelig er så dvask og tjukk hele 6 mnd etter svangerskap nr 2 som denne personen skulle ha det til. Nå er jeg blitt veldig obs på alle valker og ujevnheter.

Har til vanlig nå flat mage med synlige muskler, det vises ikke på bildet pga akkurat spist middag der. Men nå ser jeg bare valker overalt etter denne kommentaren.

Tenk at så lite skal til for at man blir så nedfor og skrudd :-/

Skrevet

Ikke ett problem nei. Men hvis hun mener det der er å være lubben, da er det jammen mange sykelig fete rundt omkring.

Ja, det er mange sykelige fete omkring. Statistikken vil vise, at vi er fetere enn noensinne. 

Men det var litt off topic, i forhold til HI, synes du ikke?

Men altså, min personlige mening er ikke at hun er tynn. Hun er normal og lubben på samme tid. Som de fleste andre kvinner. Man har litt ekstra her og der. Hyggekilo, rett og slett ;) Ser ikke hva som er galt i det? 

Jeg sier ikke hun er tykk. Forskjell på tykk og lubben.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Har også følt meg normal. Men denne personen fikk meg til å føle meg meget utilpass med meg selv. Og nå lurer jeg på om jeg virkelig er så dvask og tjukk hele 6 mnd etter svangerskap nr 2 som denne personen skulle ha det til. Nå er jeg blitt veldig obs på alle valker og ujevnheter.

Har til vanlig nå flat mage med synlige muskler, det vises ikke på bildet pga akkurat spist middag der. Men nå ser jeg bare valker overalt etter denne kommentaren.

Tenk at så lite skal til for at man blir så nedfor og skrudd :-/

Det viktigste er jo at du selv skal se deg i speilet, og smile til deg selv ;) Drit i hva andre synes! 

Du er normal, du er frisk, du er vakker! Snakk pent til deg selv, og lukk ut alle andre ;)

Skrevet

Nei, du er ikke tjukk!

Sånn, nå er vi ca 10 mennesker som har sett deg nesten naken og sagt at du er fin og ikke tjukk. Håper du tror mer på oss og lar deg påvirke akkurat like mye av oss som du gjorde av den ene som var teit.

Anonymous poster hash: 6c0e9...252

Skrevet

Ja. Vet du, det er akkurat det jeg må prøve å gjøre. Men det er så vanskelig.

Skrevet

Lubben?? Hva feiler det deg a ? Jeg vil si : normal

Anonymous poster hash: 64772...bf0

Skrevet

Ikke tykk og ikke lubben. Verden er syk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...