Gå til innhold

Hva tenker du når du ser delte Facebook-profiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at han og hun deler Facebook-profil, feks. Jane og John Rasmussen?

Anonymous poster hash: 0f4b8...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåpelig . Sende du en melding på Facebook til en venninne kan likeså gjerne mannen lese

Anonymous poster hash: 8f502...24f

Skrevet

At de lever i en verden som er så langt unna min som overhodet mulig, uten at de er nomadisk familie i indre Sibir.

Skrevet

Jeg tenker at her er noen vanvittig sjalu og usikker på forholdet og trenger full kontroll. Tåpelig!!!

Anonymous poster hash: 7d110...c4d

Skrevet

Aldri sett faktisk

Anonymous poster hash: 82e29...77a

Skrevet

Piiinlig.

Anonymous poster hash: 8fd4e...9f5

Skrevet

At de er mine skjønne naboer i 70-årene som har Facebook kun for å kommunisere med barnebarna.

Skrevet

Uansett alder under pensjonistalder: Å dæven, her er det en som er sykelig sjalu med et vanvittig kontrollbehov. Kan jo ikke sende pm, vet jo ikke hvem som egentlig svarer.

75 år pluss og aldri vært på Facebook før: I grunn litt nusselig at de gjør det sammen i denne skumle digitale verden for å holde kontakt med barnebarn.

Anonymous poster hash: 30849...cae

Skrevet

I de tilfellene jeg vet om har jeg inntrykk av at det er hovedsakelig den ene som er aktiv, så da tenker jeg at den ene ikke gidder å være på FB og den andre ønsker å inkludere han/henne allikevel.

Skrevet

At her skal noen ha kontroll over noen. Patetisk.... hadde kjærsten min bredt om delt konto hadde jeg sagt: takk for meg

Anonymous poster hash: b5e07...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...