Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Har så vondt i hodet, våkner med hodepine og legger meg med hodepine. Føler det kommer fra høyre side av nakken/skulderen. Den føles stiv og vond. Hodet er også ømt utenpå. Det samme med tinningene og det ene kinnet. Paracet funker ikke. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 56605...9b4
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Ergonomisk hodepute hjalp mye på nakkesmertene mine Anonymous poster hash: a89c9...9bb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Ibux og paracet samtidig er bedre enn bare en av delene hvis man har veldig vondt, fikk jeg beskjed om på apoteket Anonymous poster hash: a89c9...9bb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Ta deg en tur til kiropraktor og få sjekket om du har en låsning i nakken! Anonymous poster hash: 60497...dd3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Gå til legen og få henvisning til fysioterapeut og Voltaren. Anonymous poster hash: 849c9...4ba
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Har så vondt i hodet, våkner med hodepine og legger meg med hodepine. Føler det kommer fra høyre side av nakken/skulderen. Den føles stiv og vond. Hodet er også ømt utenpå. Det samme med tinningene og det ene kinnet. Paracet funker ikke. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 56605...9b4 Jeg vil anbefale naprapat og naproxen tabletter, sjekke om du har for lav/høy pute. Anonymous poster hash: 7a71f...c84
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Slik har jeg hatt det i noen dager også! Har heldigvis time til kiropraktor torsdag morgen 😊 Ellers går jeg til fysioterapeut når det blir som værst.. Anonymous poster hash: 47ec0...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå