Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Tenkte oss til Kongeparken denne uka og har noen spørsmål. :-) Blåser det mye der eller ligger det litt beskyttet mot vinden? (Usikker på hvordan vi bør kle oss...) Lønner det seg å kjøpe billetter med/uten matkupong på nettet kontra ved inngang og på spisesteder? Må man ha tilgang til printer hvis man kjøper billetter på nettet? Kan vi regne med å rekke hele parken på en dag? Hva bør vi absolutt få med oss? Hva bør vi droppe? Har store barneskolebarn. Hvor bør vi/bør vi ikke spise? (Pris + hvor god mat + porsjonsatørrelser) Noe annet vi bør vite? Håper noen vil hjelpe! :-) Anonymous poster hash: cd317...a04
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Tjah, det høljer og blåser helt for jævlig her, så jeg ville droppet det gitt. Anonymous poster hash: bef3c...00d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Tenkte oss til Kongeparken denne uka og har noen spørsmål. :-) Blåser det mye der eller ligger det litt beskyttet mot vinden? (Usikker på hvordan vi bør kle oss...): ligger på en topp, så vindtett er et must. Været skifter fort her i området, så vanntett er også bra. Lønner det seg å kjøpe billetter med/uten matkupong på nettet kontra ved inngang og på spisesteder? Må man ha tilgang til printer hvis man kjøper billetter på nettet? :kjøp billetter på nett, det er best. Det er ikke mye utvalg i mat, og kvaliteten er dårlig. Grillbuffeten er grei nok, men maten er litt rar, merkelig lagt opp buffet, med mat ulike plasser rundt i lokalet.. Kan vi regne med å rekke hele parken på en dag? Hva bør vi absolutt få med oss? Hva bør vi droppe? Har store barneskolebarn.: Du rekker fint hele parken på en dag. Mesteparten av parken passer barn i din aldersgruppe. Hvor bør vi/bør vi ikke spise? (Pris + hvor god mat + porsjonsatørrelser) Av mat finnes en fast food sjappe, et bakeri, en vaffelbod og grillmat. Ellers er det et par kiosker. Finnes områder hvor du kan tenne opp engangsgriller, og hvis været er bra, ville jeg absolutt benyttet meg av det. Noe annet vi bør vite? : dere bør ikke sammenligne kongeparken med andre parker som fks dyreparken i Kristiansand, da kongeparken er langt fra luke veldrevet, og virker amatørmessig i forhold. Håper noen vil hjelpe! :-) Anonymous poster hash: cd317...a04 Anonymous poster hash: 92c7f...2d3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Tjah, det høljer og blåser helt for jævlig her, så jeg ville droppet det gitt. Anonymous poster hash: bef3c...00d Er meldt bedre vær på søndag. :-) Anonymous poster hash: cd317...a04
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Anonymous poster hash: 92c7f...2d3 Takk for svar! Virker den amatørmessig i forhold til sikkerhet også? Anonymous poster hash: cd317...a04
Jojo x3 Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Nei, ikke amatørmessig på sikkerhet føler jeg. Kongeraften er kjempegøy, den ligger litt skjult så ikke alle som får den med seg. Vi har alltid med matpakke da jeg syns mat i slike parker som regel er både dyr og dårlig. Sjekk værmelding. I forhold til klær. Kos dere!
soleia Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Våre ungar trives i kongeparken, og eg synes ikkje den er så amatørmessig, sjølv om den er mindre enn dyreparken. Vi rekk fint over på ein dag, men då pleier vi å vere utanfor hovudsesongen, med lite kø. Vi pleier å ha med mat, og heller berre kjøpe is ol. Ta med bra med klede, så de slepp å fryse. Det er lunare nokon plassar, men den ligg relativt vindutsett til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå